استقلال و فن در دیداری دوستانه به تساوی رسیدند


سرویس خبر شماره: 1836873
14 اوت 1401 در 01:26 ب.ظ
2.1 هزار |

0نقطه نظر

صادقی همچنان ستاره تیم ساپینتو است

دو تیم استقلال و هوادار در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در آخرین دقیقه نیمه اول داور بازی پنالتی را برای هواداران اعلام کرد و جواد محمدی بازیکن هوادار پشت توپ قرار گرفت که سیدحسین حسینی با واکنش به موقع ضربه او را مهار کرد.

سرزندگی ریکاردو ساپینتو در کنار زمین نیز در نوع خود جالب بود. او در این بازی در چند صحنه با تصمیمات داوری مخالفت کرد. اتفاقا در این دیدار اکثر بازیکنان استقلال به تناوب به میدان رفتند.

از نکات حاشیه ای این دیدار می توان به این نکته اشاره کرد که در دقیقه 75 بازی یک هوادار از زمین مسابقه اخراج شد اما با توافق مربیان بازیکن دیگری برای هوادار وارد زمین شد.

استقلال در هفته اول لیگ برتر جمعه 30 مرداد در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف سپاهان می رود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در این دیدار امیرعلی صادقی ستاره پیش فصل استقلال اولین گل این دیدار را به ثمر رساند. این بازیکن در دقیقه 40 پس از کار ترکیبی و نفوذ به محوطه جریمه توانست با ضربه ای درون محوطه شش قدم دروازه هواداران را باز کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از اینکه شاگردان ساپینتو روز گذشته در دیداری دوستانه به مصاف داماش رفتند و با 3 گل پیروز شدند، صبح امروز در دیگر دیدار تدارکاتی به مصاف تیم هواداران رفتند. این دیدار با تساوی به پایان رسید. یکی تموم شد

در حالی که بازی رو به پایان بود، در دقیقه 85 تیم هواداران صاحب یک شوت شد که ضربه راه دور رضا مقانلو در محوطه جریمه به محمد عباسی برخورد کرد و این بازیکن با ضربه سر دروازه استقلال را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.