استقلال و پرسپولیس دوباره وارد راستی‌آزمایی شدند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این دو تیم فصل گذشته به همراه گل گهر شانس حضور در لیگ قهرمانان را از دست دادند. دیدارهایی که هنوز تکمیل نشده و فولاد خوزستان نماینده ایران در جدول مسابقات باقی مانده است. در پی این اتفاق، کنفدراسیون فوتبال آسیا فعالیت کمیته صدور مجوزهای حرفه ای فدراسیون فوتبال را به حالت تعلیق درآورد و خوشبختانه برای ایران، مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال جدید به دلیل تغییر فرمت و برنامه متوقف شد.

اینکه استقلال و پرسپولیس در فصل جدید به لیگ قهرمانان آسیا برمی گردند یا خیر هنوز مشخص نیست.

استقلال و پرسپولیس دوباره وارد راستی‌آزمایی شدند


سرویس خبر شماره: 1864098
21 ژانویه 1401 @ 11:24 ق.ظ |
1.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

بازگشت به لیگ قهرمانان قطعی نیست

رفع تعلیق کمیسیون صدور مجوزهای حرفه ای برخی را بر آن داشت تا از بازگشت استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا خبر دهند در حالی که واقعیت کاملا متفاوت است. تیم های لیگ برتری از امروز می توانند مدارک خود را برای دریافت مجوز حرفه ای در سایت مربوطه بارگذاری کنند که این سایت علاوه بر کمیته مجوزهای حرفه ای فدراسیون فوتبال، به کمیته مجوزهای حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز دسترسی دارد. در نهایت در خرداد ماه این مدارک بررسی و اعلام می شود که کدام یک از باشگاه ها مجوز حرفه ای گرفته اند. چنانچه طبق اعلام مهدی تاج، کمیسیون صدور مجوزهای حرفه ای فدراسیون فوتبال از صدور مجوز برای باشگاه های لیگ برتری منصرف شود، این بار فعالیت فدراسیون فوتبال به مدت 3 سال متوقف می شود و این امر می تواند منجر به حذف تیم های ملی شود. برای شرکت در مسابقات بین المللی

تیم های استقلال و پرسپولیس وارد چک جدیدی شده اند و در صورت بازگشت به جدول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا علاوه بر کسب سهمیه، مدارکی که برای دریافت مجوز حرفه ای در سایت لینک شده آپلود می کنند صحیح است. و بالاتر از همه، الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا را برای شرکت در مسابقات بپذیرید که یکی از آنها فیرپلی مالی است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در واقع بازگشت تیم های استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا منوط به کسب سهمیه و کسب مجوز حرفه ای از کمیته مجوزهای حرفه ای فدراسیون فوتبال ایران و در نهایت تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا است. مسابقات لیگ قهرمانان آسیا امسال به دلیل همسویی با لیگ قهرمانان اروپا و فرمت جدید برگزار نخواهد شد.