استقلال و کاپیتان؛ تلاش برای بازگشت (عکس)

روی گل اول سیدحسین کاری نکرد که یاسین سلمانی توپ را در موقعیتی عالی قرار داد و اگر مزاحمتی نمی دید به راحتی دروازه استقلال را باز می کرد اما روی گل دوم این دروازه بان باتجربه بود. کمی خوش شانس زمانی که رامین رضاییان می خواست توپ را بزند، ابوالفضل جلالی بدنش را پشت توپ قرار داد و به نظر واکنش چندانی نداشت، سیدحسین را کمتر از توپ کرد و توپ به بدن روزبه برخورد کرد و توپ را به سمت دروازه تحریک کرد. بگذار استقلال طنین انداز شود این گل آب سردی بر تن آبی ها انداخت و آنها را از کسب امتیاز این بازی ناامید کرد و در نهایت سپاهان با دو گل پیروز شد.

امروز و 48 ساعت پس از بازی با سپاهان؛ سید حسین در تمرین استقلال دوباره سعی کرد توپ ها را ذخیره کند. اگرچه این شکست در ابتدا برای آبی ها گران تمام شد، اما این تک شکست نمی تواند استقلال را در آینده ناامید کند و قهرمانی را بازسازی کند و به این بهانه سیدحسین و یارانش در هفته دوم در دیدار مقابل ملوان دوباره تلاش خواهند کرد. دوندگی خوب و بازگشت به قهرمانی.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دروازه سیدحسین در بازی با سپاهان دو بار باز شد. طلسم شکست ناپذیر آبی ها در فصل گذشته در این بازی از بین رفت و مهمتر از آن شروع ضعیف آبی ها در یک بازی خانگی بود.

در دیدار هفته اول و در جدال با سپاهان نه برای استقلال خوب پیش رفت و نه برای سیدحسین حسینی بازوبند کاپیتانی این تیم.


سرویس خبر شماره: 1838353
آگوست 23, 1401 @ 11:06 ب.ظ
8K امتیاز خبر|

هفتنقطه نظر