استقلال و 48 ساعت پر سر و صدا در نقل و انتقالات

ریکاردو ساپینتو لیست بازیکنان مورد نظر خود را به سران باشگاه داده است و باید دید مذاکرات با این افراد چگونه پیش خواهد رفت. آبی پوشان با علم به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی تیمشان در روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات، با چند بازیکن وارد مذاکره شده اند و اکنون به دنبال پیشبرد مراحل پایانی این مذاکرات و جذب بازیکنان مورد نظر از باشگاه هستند. تیم

با اعلام رسمی استقلال، پنجره نقل و انتقالات این باشگاه باز شده و آبی ها می توانند بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند.

استقلال و 48 ساعت پر سر و صدا در نقل و انتقالات

البته باز شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال تنها شامل جذب بازیکنان جدید نمی شود. آبی ها مطمئناً خروج های بزرگی خواهند داشت و اساساً از آنجایی که فهرست بزرگسالان این تیم پر است، آنها نمی توانند بازیکن جدیدی بخرند، بنابراین هیچ بازیکنی از شاگردان ساپینتو جدا نمی شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی حالا استقلال تنها 48 ساعت تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات فرصت دارد تا بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند. نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر از 26 بهمن ماه آغاز شد، طبق اعلام مسئولان، پنجره نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر خلیج فارس شامگاه پنجشنبه 15 بهمن ماه 1401 رسما بسته می شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نزدیک به 2 هفته از قول 10 روزه مدیرعامل استقلال مبنی بر باز شدن پنجره نقل و انتقالات آبی ها می گذرد، بالاخره این اتفاق رخ داد و با پرداخت مطالبات گابریل پاین و گابریله پاین هروی میلیچ و تایید وکلا در مورد این 2 مورد. طبق اعلام فیفا، آبی ها اکنون مشکلی برای جذب بازیکنان جدید ندارند.


سرویس خبر شماره: 1866596
04 فوریه 1401 @ 21:39 |
4.1 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

با باز شدن پنجره نقل و انتقالات

در بیانیه رسمی باشگاه استقلال به نقل از علی فتح الله زاده مدیرعامل این باشگاه آمده است که پس از پرداخت مطالبات گابریل پین سرمربی سابق این تیم و هرویه میلیچ بازیکن سابق کروات بلو پوشان و اعلام وصول آن. با درخواست این دو نفر از فیفا، پنجره نقل و انتقالات باز می شود باشگاه استقلال رسما باز است.