استقلال پرتر از فصول گذشته رفت!


سرویس خبر شماره: 2052127
12 جولای 1403 ساعت 03:12 |
1.4K |

0نقطه نظر

گردش عجیب در پست وینگر:

خریدهای جدید استقلال ترافیک عجیبی در ترکیب این تیم ایجاد می کند.

استقلال پرتر از فصول گذشته رفت!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال با جذب احتمالی زلیکیچ و محمدحسین اسلامی شکل عجیبی به خود می گیرد و با توجه به حضور جلال الدین مشاریپوف قطعا یکی از آنها نیمکت نشین خواهد بود.

هر سیستمی که باشد استقلال یک هافبک هجومی و یک وینگر چپ خواهد داشت، هر 3 بازیکن توانایی بازی در هر دو پست را دارند و یکی از آنها نیمکت نشین خواهد بود.اسلامی در اکثر بازی هایی که در تیم ملی امید و باشگاه ذوب آهن به میدان رفت، در پشت مهاجم یا مهاجم سایه هافبک بود و عملکرد خوبی در این پست داشت، در حالی که مشیریپوف فصل گذشته در این پست عملکرد خوبی داشت و گرایش تهاجمی استقلال نیز عملکرد خوبی داشت. در سطح بالا.

پیش بینی می شود مشاریپوف با فرض حضور اسلامی در پست هافبک هجومی به سمت چپ خط حمله برود، جایی که مدت ها در تیم ملی و باشگاهی در زمین حضور داشت اما خرید جدید استقلال بازی می کند. در همان موقعیت و ترافیک عجیبی در آن موقعیت ایجاد خواهد شد.

زلیکیچ یک وینگر چپ متخصص است و با پای راستش عملکرد بهتری دارد و بعید است در این شرایط هم تصمیمی برای استفاده از او در سمت راست خط حمله گرفته شود. استقلالی ها مهرداد محمدی چپ دست متخصص را در تیم خود دارند.

1968773

با خریدهای احتمالی استقلالی ها در فصل جدید تغییراتی در سیستم و سبک بازی آنها قابل پیش بینی است و این موضوع با لیست احتمالی و بازیکنانی که در آستانه پیوستن به این تیم هستند تقویت می شود.

حضور دو بازیکن خارجی در پست وینگر چپ و غیبت یک بازیکن خارجی در پست مهاجم و وینگر راست و حتی جذب یک دروازه بان خارجی از موارد عجیب و غریب ترکیب استقلال است. اما اگر محمد در استقلال بماند می تواند در پست هافبک راست بازی کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی