استقلال یا پرسپولیس؛ اولین شانس خود را برای قهرمانی انتخاب کنید

سپاهان – استقلال (هفته بیست و پنجم):

اما تیم سوم لیگ برتر سپاهان با 35 امتیاز او با وجود بازیکنان سرشناس و قراردادهای نجومی نتوانست امتیازات زیادی را ذخیره کند و در این فصل با فراز و نشیب های زیادی همراه بود. این تیم با 10 برد و 5 تساوی و 5 باخت در رده سوم قرار دارد و شاید امید چندانی به قهرمانی نداشته باشد.

سپاهان هم اکنون با 35 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد، مس رفسنجان با 33 امتیاز و گل گهر سیرجان با 32 امتیاز جدی ترین پیروان این تیم هستند. سپاهان تا هفته بیست و یکم در 5 بازی نتیجه را به حریف واگذار کرد و دو باخت آن نیز برابر استقلال و پیکان بود تا در دور دوم هفته های 25 و 26، سپاهان این شانس را داشته باشد که دو دیدار انتقامی برابر استقلال و پیکان بی داشته باشد. او در سایر دیدارها در هفته بیست و سوم بازی سختی با گل گهر برای کسب رده سوم جدول دارد و تقابل نویدکیا و امیر قلعه نویی هم جذابیت های خود را دارد. سپاهان هم اکنون با 35 امتیاز در رده سوم و گل گهر با 32 امتیاز در رده پنجم قرار دارند. هر دو تیم می دانند که اختلاف 3 امتیازی نمی تواند برای سپاهان حاشیه امنی باشد. یکی دیگر از بازی های مهم سپاهان در هفته بیست و نهم به میزبانی فولاد برگزار می شود و تقابل محرم نویدکیا و جواد نکونام روی نیمکت هر دو تیم این حساسیت را بیشتر می کند.

پرسپولیس – سپاهان (هفته بیست و هفتم):

در کمال تعجب، تساوی پرسپولیس در بازی برگشت به گونه ای است که این تیم از 10 بازی باقی مانده در لیگ، تنها 3 بازی را برگزار می کند که کار را برای پرسپولیس سخت می کند. با توجه به بازی دربی هیچ مزیتی برای استقلال و پرسپولیس برای میزبانی از کرونا وجود ندارد.

به نظر شما با برنامه بازی های سه تیم مورد بحث از جمله پرسپولیس و استقلال کدام تیم شانس اول قهرمانی را دارد و در نهایت کدام تیم قهرمان جام می شود؟ نظر خود را برای ما بنویسید و به نظرات دیگر پاسخ دهید. نظر شما در اسرع وقت بررسی خواهد شد.

استقلال رکورددار برگزاری مسابقات است

البته در سال های اخیر که حساسیت دیدار این دو تیم بیشتر شده، معمولا با احتیاط وارد زمین شده اند که بعد از نود دقیقه نتیجه یک تساوی و تقسیم امتیاز بوده است. اما در این دیدار حساس که به میزبانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، با وجود نظر بسیاری از کارشناسان، تکلیف قهرمانی تا حدود زیادی مشخص می شود و اگر پرسپولیس در این بازی پیروز شود، می تواند رهبر هم باشد. استقلال در صورت پیروزی در دربی می تواند با روحیه بهتر و کسب 3 امتیاز فاصله خود را با پرسپولیس و سپاهان افزایش دهد.; البته هنوز شش امتیاز از این بازی باقی مانده است.

در آستانه ورود به ده هفته پایانی، کورس قهرمانی لیگ برتر با حضور استقلال و پرسپولیس شکل گرفته است.

در رده دوم جدول، پرسپولیس با 45 امتیاز او جدی ترین مدعی استقلال است. این تیم که تا هفته بیست و یکم تنها یک شکست در کارنامه دارد، با 13 برد، 6 تساوی و یک باخت در رده دوم جدول قرار دارد.

نویسنده: شقایق آسیایی



مجله اخبار فوتبال داخلی

پیش بینی بازی های دربی بسیار دشوار است و معمولاً ربطی به جایگاه این تیم ها در جدول ندارد. بزرگترها می گفتند برای این بازی باید دربی باز بود و برای حفظ آرامش و استفاده از فرصت های محدودی که در این بازی به دست می آید، نیاز به تجربه، آرامش و البته برتری تاکتیکی دارید.

بازی پرسپولیس و سپاهان همیشه جذاب بوده و در برخی فصول تکلیف قهرمانی را مشخص کرده است، اما در لیگ این فصل و تا پایان هفته بیست و یکم، فاصله 10 امتیازی دو تیم این احتمال را به حداقل رسانده است. ، سپاهان می تواند این بازی را برای تثبیت جایگاه سوم جدول حساس کند. این دیدار با دستور کمیته انضباطی در شهر بی طرف برگزار می شود.

استقلال در این فصل خوش درخشیده و توانسته با 14 برد، 6 تساوی و تفاضل گل 23 با 29 گل زده و 6 گل خورده عنوان بهترین خط دفاعی را از آن خود کند. از سوی دیگر پرسپولیس با 31 گل زده و 13 گل خورده عنوان بهترین خط حمله را در اختیار دارد. بازی این دو تیم در هفته بیست و سوم شاید تکلیف قهرمان در برابر بهترین خط دفاع لیگ با بهترین خط حمله را بیشتر روشن کند.

استقلال 7 بازی از 10 بازی باقی مانده لیگ را میزبانی می کند. آبی ها در هفته بیست و یکم مقابل گل گهر سیرجان، هفته بیست و دوم، صنعت نفت آبادان، هفته بیست و سوم پرسپولیس، هفته بیست و چهارم پیکان، هفته بیست و ششم پدیده و در هفته 22 و 30 با نفت مسجد سلیمان میزبان بازی های حساسی هستند که شاید به تیم تگ کمک کند. روند قهرمانی: استقلال – سپاهان در هفته بیست و پنجم در اصفهان و مقابل فولاد در اهواز در هفته بیست و هفتم.


سرویس خبر شماره: 1813661 |
13 اسفند 1400 ساعت 18:27 |
87,202 |

273نظرات

ده مسابقه باقیمانده دو مدعی + نظرسنجی را مرور کنید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، 10 بازی اخیر لیگ برتر بسیار حساس است و تا اینجای کار تیم استقلال با 48 امتیاز شکست ناپذیر رهبر این مسابقات است. آبی های پایتخت با 14 برد و 6 تساوی موفق به ثبت رکورد جدیدی در لیگ برتر شدند.

سه مسابقه مستقیم برای تعیین شانس اول برنده شدن

یکی از مهم ترین دیدارهای استقلال در سال جدید برابر سپاهان است. شاید این بازی خارج از خانه نتوانسته قهرمانی اصفهان را به دست بیاورد، اما تقسیم امتیازات ممکن است به نفع یا مقابل پرسپولیس تمام شود. این در حالی است که در میانه های جدول دو تیم مس رفسنجان و گل گهر در تعقیب سپاهان هستند و هر لغزشی از این تیم می تواند مقام سومی را از سپاهان بگیرد. بنابراین این دیدار برای هر دو تیم حساسیت های امتیازی نیز دارد. استقلال صدر نشین و سپاهان با 13 امتیاز اختلاف در رده سوم جدول قرار دارند. ام سپاهان و استقلال، آبی ها 3 شکست دارند. پیروزی در این دیدار می تواند امتیاز امتیاز را به یک امتیاز کاهش دهد و محاسبات بالای جدول را به هم بزند. با این حال پرسپولیس در این بازی به سراغ شاگردان نویدکیا خواهد رفت تا با توقف استقلال شرایط بالای جدول را تحت تاثیر قرار دهد.

قرمزهای پایتخت در مهم ترین دیدارهای خانگی خود در هفته بیست و هفتم به مصاف سپاهان می روند که این بازی نیز در زمین بی طرف برگزار می شود. اما مهم ترین دیدارهای خارج از خانه پرسپولیسی ها در هفته بیست و یکم با صنعت نفت در آبادان است و دلیل آن حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت نفت است. از سوی دیگر، دیدار هفته بیست و دوم پرسپولیس به میزبانی نفت مسجد سلیمان نیز به دلیل احتمال انصراف جنوبی ها از نزدیک دنبال می شود. یکی دیگر از بازی های خارج از خانه مهم قرمزها، هفته بیست و هشتم مقابل تراکتورسازی است که همیشه جذابیت های خود را داشته است.

استقلال – پرسپولیس (هفته بیست و سوم):