استقلال ۱۰ فروردین به لیگ یک سقوط می‌کند! تابناک | akhbarfootball

هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز با برگزاری چهار دیدار استارت می خورد که در یکی از مهم ترین بازی ها، استقلال، تیم رده سوم جدول رده بندی، در خانه پذیرای تیم قعرنشین جدول یعنی نفت مسجدسلیمان است. سال بعد استقلال یک بار دیگر حضور در فینال جام باشگاه‌های آسیا را تجربه کرد که در گام آخر در ضربات پنالتی مغلوب تیم الهلال عربستان سعودی شد و از دست‌یابی به سومین قهرمانی قاره‌ای بازماند. این تیم پس از قهرمانی آسیا روند رو به سقوط را آغاز کرد و با قانون فدراسیون فوتبال در دوران ناصر نوآموز، به دسته سوم سقوط کرد.

نقطه قوتی که در حال تبدیل به نقطه ضعف است/بر سر مدافعان استقلال چه می آید؟

«آیاندا پاتوسی» پس از آنکه از سوی باشگاه فولاد خوزستان کنار گذاشته شد، به آفریقای جنوبی بازگشت و احتمالا در یکی از تیم‌های این کشور به میدان خواهد رفت. این جمله در حالی مطرح می‌شود که قربان زاده تا لحظه حضور آجورلو در صندلی مدیرعاملی استقلال هیچ هشداری درباره اوضاع وخیم مخارج این باشگاه و تخلفات مالی نداده بود ولی حالا مداوم درباره خطراتی که استقلال را تهدید می‌کند، حرف می‌زند. نتایج مسابقات فوتبال را به صورت زنده و براحتی از گوشی خود دنبال کنید. طرفداری اولین رسانه مستقل و شبکه اجتماعی ورزشی فارسی زبان است.

جنجال تتوی درشت و احساسی مهران غفوریان روی بازویش ! / از اقای بازیگر بعید بود !

حجت جهرمی مدیر تیم مس کرمان در ارتباط تلفنی با برنامه فوتبال برتر از سرمربی تیم استقلال، مدعی شد که سرمربی استقلال در دیدار با نارنجی پوشان، از واژه ای توهین آمیزی استفاده کرده است. دیدارهای استقلال نفت مسجد سلیمان سه شنبه 18 بهمن ماه و پرسپولیس صنعت نفت آبادان چهارشنبه (19 بهمن ماه) از شبکه سه سیما زنده پخش می شوند. همچنین از رقابت های سری آ ایتالیا و جام باشگاه های جهان، دو دیدار امشب از تلویزیون روی آنتن می روند. باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای به اتفاقات دیدار هفته هجدهم برابر مس کرمان و اخراج سرمربی این تیم واکنش نشان داد.

آرمان رمضانی قراردادش را با استقلال تمدید کرد

نصب این برنامه توسط باشگاه استقلال به همه هواداران توصیه شده و اگر خود را یک طرف‌دار دو آتشه و عاشق رنگ آبی می‌دانید، حتما این برنامه را روی گوشی اندروید خود داشته باشید و تیم مورد علاقه‌تان را در جشن‌های قهرمانی و در طول لیگ برتر حمایت کنید. پیکر مرحوم رضا احدی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال صبح چهارشنبه سی ام با حضور جمعی از دوستداران این بازیکن در ورزشگاه شهید شیرودی تشییع شد. تیم نفت مسجدسلیمان در 6 بازی قبلی خود در رقابت های لیگ برتر، هیچ گلی به ثمر نرسانده است. در روز بازی استقلال برابر نفت مسجدسلیمان سیدحسین حسینی امروز یک جلسه تمرین پشت سر گذاشت.

  • هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر با انجام 4 بازی آغاز می شود که در یکی از مهم ترین دیدارها استقلال با نفت مسجدسلیمان رو به رو می شود.
  • رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد به‌طور جدی پیگیر پرداخت حق پخش تلویزیونی به باشگاه‌ها است.
  • وی در نخستین فصل حضورش قهرمانی جام حذفی را بدست آورد اما با این حال دوران حضورش کوتاه بود و بدلیل کسب نتایج ضعیف و بعد از شکست در مقابل پدیده و از دست رفتن شانس قهرمانی ، فرهاد مجیدی که به عنوان کمک مربی فعالیت میکرد، سکان هدایت تیم را تا انتهای فصل بر عهده گرفت .
  • مدیرعامل و سرمربی استقلال برای فصل جدید فوتبالی وعده‌هایی داده‌اند که بار روانی سنگینی را روی دوش آنها قرار خواهد داد اما عملی شدن این وعده‌ها اتفاق بزرگی برای این باشگاه محسوب می شود.

سه باشگاه متمول و سرشناس لیگ ستارگان جنگی دیدنی برای عقد قرارداد با ستاره کروات باشگاه یوونتوس آغاز کرده اند. روملو لوکاکو مهاجم اینتر پس از گلزنی در دیدار عصر یکشنبه مقابل میلان، زلاتان ابراهیموویچ را مخاطب فریاد هایش قرار داده است. سرمربی سابق قرمزها می‌گوید میثاقی تا دیروز به به و چه چه عادل فردوسی‌پور را می‌کرد. مهاجم بلند قامت و خوش اخلاق مجله اخبار فوتبال قراردادش را با این تیم تمدید کرد. ستاره جوان و ملی پوش استقلال در آستانه جدایی قطعی از این تیم قرار دارد. به دلیل محرومیت محمد دانشگر، هم تیمی سابق او در استقلال امروز در مقابل فولاد خوزستان جای او را خواهد گرفت.

http://3dmark.ir