استقلال ۱۰ فروردین به لیگ یک سقوط می‌کند! تابناک | akhbarfootball

تیم والیبال زنان تاج تهران از موفق‌ترین تیم‌های سازمان ورزشی و فرهنگی تاج. تمرینات تیم فوتبال الاهلی عربستان با اعلام مثبت شدن تست کرونای بازیکنش متوقف شد. تیمی که فصل گذشته صاحب عنوان بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر شد، تا امروز تنها یک نفر از مدافعان فصل قبل خود را به صورت قطعی در اختیار دارد.

جدایی یک استقلالی تاثیرگذار / هواداران نگران شدند

«آیاندا پاتوسی» پس از آنکه از سوی باشگاه فولاد خوزستان کنار گذاشته شد، به آفریقای جنوبی بازگشت و احتمالا در یکی از تیم‌های این کشور به میدان خواهد رفت. این جمله در حالی مطرح می‌شود که قربان زاده تا لحظه حضور آجورلو در صندلی مدیرعاملی مجله اخبار فوتبال هیچ هشداری درباره اوضاع وخیم مخارج این باشگاه و تخلفات مالی نداده بود ولی حالا مداوم درباره خطراتی که استقلال را تهدید می‌کند، حرف می‌زند. نتایج مسابقات فوتبال را به صورت زنده و براحتی از گوشی خود دنبال کنید. طرفداری اولین رسانه مستقل و شبکه اجتماعی ورزشی فارسی زبان است.

خبر خوش برای استقلال و پرسپولیس / دولت پول VAR را می‌دهد

نصب این برنامه توسط باشگاه استقلال به همه هواداران توصیه شده و اگر خود را یک طرف‌دار دو آتشه و عاشق رنگ آبی می‌دانید، حتما این برنامه را روی گوشی اندروید خود داشته باشید و تیم مورد علاقه‌تان را در جشن‌های قهرمانی و در طول لیگ برتر حمایت کنید. پیکر مرحوم رضا احدی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال صبح چهارشنبه سی ام با حضور جمعی از دوستداران این بازیکن در ورزشگاه شهید شیرودی تشییع شد. تیم نفت مسجدسلیمان در 6 بازی قبلی خود در رقابت های لیگ برتر، هیچ گلی به ثمر نرسانده است. در روز بازی استقلال برابر نفت مسجدسلیمان سیدحسین حسینی امروز یک جلسه تمرین پشت سر گذاشت.

اسطوره استقلال، مقابل استقلال! پنج گل رضا عنایتی به آبی‌پوشان

سه باشگاه متمول و سرشناس لیگ ستارگان جنگی دیدنی برای عقد قرارداد با ستاره کروات باشگاه یوونتوس آغاز کرده اند. روملو لوکاکو مهاجم اینتر پس از گلزنی در دیدار عصر یکشنبه مقابل میلان، زلاتان ابراهیموویچ را مخاطب فریاد هایش قرار داده است. سرمربی سابق قرمزها می‌گوید میثاقی تا دیروز به به و چه چه عادل فردوسی‌پور را می‌کرد. مهاجم بلند قامت و خوش اخلاق استقلال قراردادش را با این تیم تمدید کرد. ستاره جوان و ملی پوش استقلال در آستانه جدایی قطعی از این تیم قرار دارد. به دلیل محرومیت محمد دانشگر، هم تیمی سابق او در استقلال امروز در مقابل فولاد خوزستان جای او را خواهد گرفت.

  • سیدحسین حسینی برای بازی کردن مقابل نفت مسجدسلیمان ریسک نکرد و از بازی بعدی برمی‌گردد.
  • مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره جذب بازیکن به صحبت های سرمربی این تیم رجوع کرد تا تکلیف خرید نهایی خارجی آبی پوشان همچنان نامشخص باقی بماند.
  • وضعیت سه بازیکن مصدوم استقلال برابر دیدار برابر نفت مسجد سلیمان مشخص شد.

خطر سقوط، باشگاه استقلال را در پرونده بدهی به «استراماچونی» تهدید می‌کند. نکته جالب در مورد این بازی، حضور هافبک چپ‌پا و سابق پرسپولیس، رضا دهقانی است که پیش از این نیز با پیراهن تراکتور توانسته بود مقابل استقلال بدرخشد. در پی استعفای رضا افتخاری، مدیر پیشین باشگاه، در ۲۷ تیر ۱۳۹۷ فتحی به عنوان سرپرست موقت انتخاب شد و در ۸ بهمن همان سال به عنوان مدیرعامل برگزیده شد. تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است.

http://3dmark.ir