استقلال ۲۲ بازی ناقص شروع کرد/خطیر هنوز مشکل رفیق نکونام را حل نکرده است.



یوسو سسما مربی اسپانیایی بدنسازان تیم استقلال با وجود گذشت 21 هفته از شروع لیگ برتر به تهران آمد و مربیان استقلال از ابتدای این فصل به عنوان دستیار مورد اعتماد جواد نکونام به تهران آمدند. هنوز اجازه نشستن روی نیمکت این تیم را ندارد. سسما دوست صمیمی سرمربی استقلال که جزو اولین نفراتی بود که جواد نکونام در فصل جدید بدنسازی تیمش را همراهی می کرد، در این مدت و در تمامی رقابت ها روی سکوی استادیوم ها نشست و با این کار حاضر نشد. تیم

به طور معمول همه تیم های فوتبال، چه حرفه ای و چه آماتور، بدنسازان خود را روی نیمکت همراه خود دارند تا بازیکنان را در هنگام تعویض گرم کنند تا آنها را برای ورود درست به زمین آماده کنند، اما تیم استقلال در 21 بازی لیگ برتر و یک بازی مسابقه جام حذفی – 22 بازی – در این فصل هرگز چنین شرایطی را تجربه نکرده بود و این مربی خارجی همیشه از روی سکو بر روی گرم کردن بازیکنان و حضور آنها در ترکیب اصلی تیم استقلال نظارت می کرد.

باخبر شدیم طی چند ماه گذشته به طرق مختلف این موضوع به مدیران باشگاه ابلاغ شده و از آنها خواسته شده تا برای دریافت کارت بازی «یوسو سساما» اقدامات جدی انجام دهند اما ظاهرا هنوز اقدامی صورت نگرفته است. در فاصله 9 هفته مانده به پایان لیگ برتر و در شرایطی که تیم استقلال در صدر جدول قرار دارد، قطعا این مشکل می تواند در هفته های پایانی که تیم ها از نظر بدنی با مشکل بیشتری مواجه هستند، مشکلاتی را برای کادر فنی ایجاد کند. . شرایط و فشار روی بازیکنان بیشتر است یک تیم مستقل ایجاد کنید.

بدون شک علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال می تواند با دریافت کارت ورود دستیار جواد نکونام گام بلندی در جهت تنویر افکار عمومی در این حوزه بردارد تا ارتباط خوب خود را با جواد نکونام و کادر فنی تیم استقلال ثابت کند. زیرا علی خطیر بارها اعلام کرده که با جواد نکونام مشکلی ندارد اما وقوع چنین اتفاقاتی مبهم است. از طرفی می شنویم که نکونام به شدت ناراحت است زیرا «یوسو سساما» در کنار او نیست.



سرویس داخلی اخبار فوتبال