استویکوویچ: خوب است که با پیروزی حذف نشدیم!


سرویس خبر شماره: 1856991
12 دسامبر 1401 در 01:58
1K |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی صربستان امشب در آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی سوئیس رفت و با نتیجه 3 بر 2 مغلوب این تیم شد.
آنها در این بازی عملکرد خوبی از خود نشان دادند و با وجود گل اول و حتی پیشی گرفتن از حریف توانستند در بازی برگردند اما در نهایت نتوانستند پیروز شوند و از جام جهانی خداحافظی کنند.
استویکوویچ پس از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت: من به سوئیس تبریک می گویم. آنها شایسته پیروزی در این بازی بودند. قطعا از نتیجه راضی نیستیم که طبیعی است. مشکلات جسمی و مصدومیت زیادی برای بازیکنان کلیدی داشتیم و سعی کردیم آنها را برگردانیم. این یک مشکل بزرگ برای ما بود.”
وی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش گفت: این پسران با تمام وجود بازی کردند و بهترین نمایش ممکن را به نمایش گذاشتند اما این دیدار در این سطح کافی نبود. دلایل متعددی برای این وجود دارد، اما نمی‌توانستم انتظار بیشتری از آنها داشته باشم.»

سرمربی تیم ملی صربستان با اشاره به شرایط سخت تیمش افزود: دوره یک و نیم تا دو ساله موفقی را پشت سر گذاشتیم و اکنون زمان نزول فرا رسیده است، وقتی همه بازیکنان سالم نباشند سخت می شود. در بهترین حالت خود در جام جهانی.” من قبل از بازی ها خیلی نگران بودم زیرا شرایط دقیق بازیکنان را می دانستم و شک داشتم که نتیجه گرفتن برای ما بسیار سخت باشد.”
استویکوویچ با اشاره به نتیجه بازی ادامه داد: از نتیجه بازی کامرون مقابل برزیل اطلاعی نداشتم. خیلی خوب است که در این مسابقه پیروز نشدیم، چون اگر می بردیم و حذف می شدیم واقعاً دردناک بود. وقتی فهمیدم برد کامرون برنده شده تعجب کردم. آلمان، بلژیک، دانمارک و اروگوئه نیز حذف شدند. اگر پیروز می شدیم و صعود نمی کردیم، واقعا سخت بود.»

دراگان استویکوویچ، سرمربی صربستان گفت که حذف شدن علیرغم برد می توانست بسیار دردناک باشد.

استویکوویچ: خوب است که با پیروزی حذف نشدیم!



مجله اخبار فوتبال خارجی