استیلرز برای به خدمت گرفتن LB Patrick Queen از Ravens اخراج شد

فصل گذشته پیتسبورگ استیلرز با نتیجه 10-7 به پلی آف رفت. با وجود یک رکورد برنده، وضعیت QB پیتسبورگ عالی نبود. آنها در نهایت با نتیجه 31-17 به بیلز باختند. ارتقاء در QB چیزی است که تیم در این فصل به سرعت تغییر داد. راسل ویلسون و جاستین فیلدز هر دو در فهرست استیلرز هستند.

همراه با افزودن برخی استعدادهای تهاجمی جدید، Steelers همچنین یک LB را از یکی از رقبای خود به دست آورد. پاتریک کوئین چهار سال اول دوران حرفه ای خود را برای بالتیمور ریونز بازی کرد. با این حال، ملکه قراردادی سه ساله به ارزش 41 میلیون دلار با پیتسبورگ امضا کرد. بزرگترین قرارداد بازیکن آزاد آنها در تاریخ فرنچایز.

پاتریک کوئین در حال حاضر دو بار در سال به عنوان یکی از اعضای تیم پیتسبورگ استیلرز با ریونز بازی خواهد کرد

با انتخاب 28 در درفت NFL 2020، Ravens LB Patrick Queen را از LSU انتخاب کرد. ملکه در طول دوران حرفه ای خود بسیار بادوام بوده است. او هرگز یک بازی فصل عادی را از دست نداده است. به عنوان یک تازه کار، ملکه در رای گیری به عنوان یک تازه کار دفاعی سوم شد. برای ریونز، کوئین یک LB همه کاره بود که به فوتبال علاقه داشت. در سه فصل از چهار فصل حرفه ای خود، منتخب دور اول سابق بیش از 100 تکل ترکیبی داشته است.

بهترین فصل ملکه، کمپین او در سال 2023 بود. این بازیکن 24 ساله 133 تکل ترکیبی و 84 تکل انفرادی به ثبت رساند. علاوه بر این، او اولین انتخاب Pro Bowl خود را به دست آورد و به عنوان تیم دوم All-Pro معرفی شد. پیتسبورگ می دانست که کوئین بازیکن خاصی است و از اضافه کردن او به لیست خوشحال بودند. Steelers یک اتاق LB با استعداد متشکل از TJ Watt، Alex Highsmith، Cole Holcomb و اکنون Patrick Queen دارند. مدافع خط داخلی در چند سال گذشته نقطه ضعف فولادی ها بوده است. آنها مجبور نخواهند شد نگران این موضوع با پاتریک کوئین باشند.

فولادی ها از اینکه ببینند دفاع آنها در فصل عادی 2024 چه کاری می تواند انجام دهد هیجان زده هستند. به خصوص اضافه کردن پاتریک کوئین به ترکیب. خط دفاعی آنها پتانسیل این را دارد که فصل آینده یکی از بهترین های لیگ باشد. پیتسبورگ فصل 2024 را در جاده مقابل کرک کازنز و آتلانتا فالکونز آغاز می کند.



https://sportslens.com/news/the-steelers-were-fired-up-to-sign-lb-patrick-queen-from-a-divisional-rival-this-offseason/ منبع: