استیلی: اسکوچیچ قرار بود کارهایی انجام دهد که اخراج شد

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است مشکلات دوران اسکوچیچ از زمانی شروع شد که سردار سروصدا کرد و باعث نارضایتی سایر بازیکنان شد.

استیلی: اسکوچیچ قرار بود کارهایی انجام دهد که اخراج شد

استیلی گفت: بله همین مسائل باعث شد پای اسکوچیچ برای ادامه کار در تیم ملی بلرزد. ذهن بازیکن باید روی بازی باشد.

وی با اشاره به اینکه این اختلاف در دوران اسکوچیچ با انتشار پیام هایی از سوی بازیکنان به نفع و علیه سرمربی سابق تیم ملی تشدید شد، خاطرنشان کرد: مشکل از زمانی شروع شد که سردار آزمون داستان هایی را منتشر کرد و بازیکنان دیگر گلایه کردند. این در مورد مدیریت تیم است. ما باید قوانین را رعایت کنیم. اگر قانون در تیم ملی اجرا می شود همه باید آن را اعمال کنند و نباید بین بازیکنان تفاوتی وجود داشته باشد. تبعیض باعث نابودی تیم می شود.

استیلی با توجه به اینکه اختلافات از تیم اسکوچیچ به تیم کارلوس کی روش منتقل شد، خاطرنشان کرد: الان (در روزهای کی روش) کمی کمتر اتفاق افتاد، بیشتر بود، او ریشه دارد، آنهایی که قبول کردند این اتفاق افتاد. به آنها و دوباره این اتفاق خواهد افتاد.اگر جلوی این مشکلات را نگیریم و بازیکن احساس بزرگی نسبت به تیم کند… می توان گفت سرباز تیم هستیم اما باید در تمرین نشان دهیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدیر سابق تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا شما هم در تیم ملی با این تفاوت و این دو طرفه مواجه شده اید؟ وی تصریح کرد: بله همینطور بود. سرمربی تیم بسیار تاثیرگذار است. اسکوچیچ فهمید. او می خواست کاری کند که زمان اجازه نمی دهد. بعد از بازگشت از قطر صحبت کردیم. اسکوچیچ می خواست کارهایی انجام دهد که دیگر وجود نداشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمید استیلی، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص دودستگی و اختلاف بین بازیکنان تیم ملی ایران به ویژه مهدی طارمی و سردار آزمون گفت: تیمداری بسیار مهم است. این مشکلات در صورتی ایجاد می شود که بازیکن احساس کند از تیم بزرگتر است. تیم در اولویت است و همه باید برای تیم تلاش کنند و دو اردو ایجاد نکنند.


سرویس خبر شماره: 1845841
08 مهر 1401 ساعت 15:27 |
2.3K |

0نقطه نظر

ما باید به طور ملموس نشان دهیم که سرباز تیم ملی هستیم.

چرا این اختلافات در تیم ملی مدیریت نشد؟ سرمربی سابق تیم ملی در پاسخ به این سوال که باید قوانین در تیم حاکم باشد و اصلی ترین آن سرمربی است. سرمربی باید با سرپرست هماهنگ شود. این نیاز به حمایت سرمربی دارد. اگر فدراسیون از سرمربی حمایت نکند کاری نمی توان کرد. اگر بازیکن احساس کند بزرگتر از تیم است، مشکل وجود دارد. این موضوع برای همه تیم های دنیا صدق می کند. برخی از سرمربیان در مقابل این مشکل ایستاده اند.