اسدبیگی: هدف من از گل گهر اتفاقی نبود!

* برد مهمی در سیرجان کسب کردی. واقعا توقع برد در اردوی حریف را داشتی؟
امتیازهای حساس مقابل استقلال و پیکان را از دست دادیم و در سیرجان محکوم به برد بودیم. پرسپولیس در هر بازی فقط برای برد بازی می کند و دلیلی برای تساوی ندارد. می دانستیم بازی سختی در سیرجان داریم اما خدا را شکر با انجام یک بازی حساب شده پیروز شدیم. کادر فنی نقاط قوت و ضعف تیم حریف را به ما گوشزد کرده بود و در نهایت با دست پر به تهران بازگشتیم.

* رقیب اصلی شما برای قهرمانی کدام تیم است؟
ما به سایر رقبا اهمیت نمی دهیم. این ما هستیم که باید نتیجه بگیریم و قهرمان شویم.

اسدبیگی در گفت وگوی امروز با روزنامه همشهری در مورد گل صحبت کرد و گفت که در تمرین روی آن ضربات کار کرده و هیچ موقعیتی به دست نیاورده است. او همچنین می‌گوید که دلایل جدایی یورگن لوکادیا را نمی‌داند و اینکه لوکا بازیکن باکیفیتی بود که پرپسولیس را ترک کرد.

گلزن تیم پرسپولیس گفت برای ماندن در ترکیب اصلی پارسی ها تلاش زیادی خواهد کرد.

اسدبیگی: هدف من از گل گهر اتفاقی نبود!

در مورد بازی با نساجی چه می گویید؟
همه بازی ها سخت هستند و بازی های آسانی نداریم. نساجی تیم باکیفیتی است و انگیزه ای برای نشان دادن خود در این بازی دارد. ما میزبان هستیم و باید آخرین بازی نیم فصل اول را ببریم.

*رقابت در بالای تخته شدید است. احتمال برد پرسپولیس چقدر است؟
در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و می بینید که مسابقات چقدر نزدیک است. اختلاف فنی تیم ها کم است و هیچ تیمی نمی تواند پیشاپیش ادعای برنده شدن داشته باشد. انتظاری جز قهرمانی پرسپولیس نداریم و این هدف ماست. هر بازی برای ما مثل یک فینال است و اگر می خواهیم قهرمان شویم باید تا حد امکان کمتر اشتباه کنیم.

فکر می کنی در ادامه فصل فرصت بیشتری برای بازی خواهی داشت؟
این سوال به تلاش من و نظر کادر فنی بستگی دارد. من دوست دارم بازی کنم و قطعا تلاش بیشتری خواهم کرد.


سرویس خبر شماره: 1862468
12 ژانویه 1401 در 12:15 ب.ظ
564 امتیاز خبر

0نقطه نظر

ما می خواهیم تمام فصل را ببریم، نه نیم فصل را

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سینا اسدبیگی زننده یکی از بهترین گل های این فصل لیگ برتر فوتبال ایران است که باعث شد پرسپولیس با نتیجه 2 بر صفر مقابل گلگر به برتری برسد و این تیم را در صدر جدول نگه دارد. نکته جالب اینجاست که کمتر کسی فکر می کرد او جای کمال سقط نیا را بگیرد اما این اتفاق افتاد و او با درخشش خاصی به ستاره پرسپولیس تبدیل شد.

* وقتی گلگهر پنالتی را گرفت چه حسی داشتی؟
خب، آن لحظه خیلی مهم بود. تصمیم داور سخت بود و به نظرم این پنالتی درست نبود. خوشبختانه علیرضا بیرانوند سیو بسیار خوبی انجام داد و نشان داد که بهترین دروازه بان ایران است. اگر آن پنالتی گل می شد واقعاً با شرایط سختی مواجه می شدیم اما بیرانوند ما را به بازی برگرداند و در نهایت 2 گل زدیم تا پیروز شویم. به نظرم برد در این دیدار بیش از 3 امتیاز ارزش داشت چون مقابل یکی از بهترین تیم ها بازی کردیم و از طرفی دیگر نتایج به گونه ای بود که با این پیروزی می توانستیم شرایط بهتری در جدول پیدا کنیم.

* در این شرایط حساس لوکادیا را به عنوان مهره ای موثر در خط حمله از دست دادی. آیا پرسپولیس به این خاطر بازنده نمی شود؟
لوکادیا بازیکن باکیفیتی بود و نمی دانم چرا از پرسپولیس رفت. با این حال فکر کردن به این بازیکن دیگر چیزی را تغییر نمی دهد، دیگر لازم نیست به لوکادیا فکر کنید و در پرسپولیس بازیکنان بزرگی هستند که می توانند نتایج بزرگی برای تیم کسب کنند. اگر بازیکنی جدا شود قطعا باشگاه و کادر فنی تصمیمات درستی خواهند گرفت تا تیم شکست نخورد.

* در مورد گلی که در این بازی زدید صحبت کنید. به نظر می رسد در پایان فصل از او در بین زیباترین گل های لیگ نام برده شود؟
شما لطف دارید. واقعیت این است که از گلزنی برای تیمم خوشحالم و احساس بسیار خوبی دارم. در تمرین هم روی ضربات تمرین کردم و این ضربه اصلا تصادفی نبود. دوست دارم دوباره برای پرسپولیس گل بزنم.

* شاید با وجود موفقیت و قهرمانی در پرسپولیس خیلی ها اگر جای تو بودند به این تیم نمی آمدند. نمی ترسی روی نیمکت بنشینی؟
پرسپولیس بازیکنان خط میانی بسیار خوبی دارد که شما به آنها اشاره کردید. من هم دوست داشتم فضای جدیدی را تجربه کنم و چگونه به پیشنهاد پرسپولیس نه بگویم؟ درست است که نیمکت نشینی برای هر بازیکنی تلخ است اما من دوست دارم تلاش کنم. اگر تلاش کنم قطعا به اهدافم می رسم و خدا کمکم می کند. من رقابت را دوست دارم و سعی می کنم کیفیت فنی خود را ارتقا دهم. هر زمان که کادر فنی از من استفاده می کند، سعی می کنم بهترین عملکرد را ارائه دهم.

* کار با یحیی گل محمدی چطور است؟
آقایی نیازی به تعریف من ندارد و کارنامه او در فوتبال ایران مشخص است. گل محمدی کنترل کامل تیم را در اختیار دارد و سعی می کند تیم و بازیکنان همیشه در اوج باشند. من هم از این مربی چیزهای زیادی یاد می گیرم.

در ادامه می توانید آن گفتگو را بخوانید:

*به نظرت قهرمانی در نیم فصل قطعی است؟
جامی به قهرمان نیم فصل نمی دهند. مهم کسب عنوان قهرمانی در پایان فصل است. دوست دارم در پایان فصل جام را ببرم تا در اولین فصل حضورم در پرسپولیس افتخار بزرگی کسب کنم. همه ما تشنه قهرمانی هستیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی