اسدی: چه هیزمی به تو فروختم؟

سوالات رضا اسدی; مقصر کجا بودم؟
من دوست ندارم شکایت کنم در تمام فصول سعی کردم کمترین حاشیه را برای تیم محبوب ایجاد کنم. من مصاحبه نکردم، فعالیتی در فضای مجازی انجام دادم تا آرامش پرسپولیس در مسیر موفقیت توسط من تهدید نشود. بحث های زیادی شده و زیاد است. اما ترجیح دادم سکوت کنم و روی تمرین تمرکز کنم. هیچ وقت نپرسیدم این ارقامی که روی مبلغ قرارداد من گفته شده از کجا آمده است؟ هیچ وقت نگفتم چرا وقتی اولین گل فصل پرسپولیس را به فولاد زدم با این همه حمله مواجه شدم؟ نپرسیدم چرا در بازی ای که فقط ده دقیقه بازی کردم، حتی در دقایقی که تیم تاخیر داشت، باز هم از من به عنوان مقصر نام بردند؟ من مقصر کدام گل تیم بودم؟ به چه کسی هیزم بیشتر فروختم؟ چرا این همه دروغ، چرا این همه حاشیه؟

انشالله همیشه شاد باشی
رفتن به معنای جدایی نیست. هیچ وقت پرسپولیس و هواداران پرشورش را فراموش نمی کنم. امیدوارم روزی در یک فصل، مسیرهای ما دوباره به همین شکل باشد. انشاالله همیشه شاد باشید و پرچم هایتان را شاد به اهتزاز در آورید.
برادر شما – رضا اسدی



مجله اخبار فوتبال داخلی

خداحافظی با شما سخت است
قسمت اول متن خداحافظی رضا اسدی به تشکر از هواداران اختصاص دارد و آخرین جمله این است که خداحافظی در این فضا سخت است: روزی که برای اولین بار پیراهن رنگارنگ پرسپولیس را پوشیدم، گفتم می دانم چه پیراهنی بر تن دارم. ، اما من اشتباه می کردم. من این کار را کردم، شما باید این پیراهن را بپوشید و در کنار شما هواداران فهمیده و مهربان پرسپولیس زندگی کنید تا بدانید این پیراهن چقدر بزرگ و زیباست. حالا که به دلایلی باید ترکت کنم، می دانم و به همین دلیل است که خداحافظی خیلی سخت است!


سرویس خبر شماره: 1833280
Jul 21, 1401 @ 8:18 ب.ظ
28.5 هزار |

22نقطه نظر

شماره هشت با شکایت از پرسپولیس جدا شد

تهدیدی برای آرامش پرسپولیس نخواهم بود!
و بسیاری از سوالات دیگر که من حتی به دنبال پاسخ آنها نیستم. من دوست ندارم شکایت کنم پرسپولیس برای من یاد و خاطره هواداران مهربانی است که در کنار خود نگه خواهم داشت. به خاطر همین خاطره هاست که علیرغم همه پیشنهادها، به احترام همه هواداران پرسپولیس و سرمربی محترم این تیم، تا این لحظه منتظر ماندم تا حجم خاطرات بیشتر شود و شاید بتوانم محبت شما را جبران کنم. کمی بیشتر … اما به نظر می رسد که برخی از فاصله ها با من نمی توانم صبر کنم، امیدوارم اشتباه می کنم، اما این تصور را دارم که برخی از مردم آن را نخواستند، بنابراین به خواسته های آنها احترام می گذارم تا دیگر برنده شوم. تهدیدی برای آرامش پرسپولیس

با این آمار، من با یک ستاره لیگ هم سطح شدم
هافبک دفاعی فلسطین در قسمت بعدی با بیان گلایه اولیه خود از موقعیت های اندکی که در این تیم به او داده شد، بیان کرد: تمام تلاشم را کردم تا بتوانم حتی با یک لبخند کوچک تو را خوشحال کنم. درست است که تعداد دقایق حضورم در میدان خیلی زیاد نبود، اما در آن دقایق هم سعی کردم سربازی باشم که قدر پیراهنی را که می پوشد، بدانم. محاسبات می گوید زدن 4 گل و دادن 3 پاس گل در یک فصل برای یک هافبک دفاعی می تواند بازیکنان زیادی را در این لیگ ستارگان بسازد، اما این برای من کافی نبود. وظیفه خودم دانستم که حال شما را بهتر کنم. اما نشد…

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا اسدی که فصل گذشته در نقل و انتقالات تابستانی به عنوان ستاره به پرسپولیس پیوست، سرانجام به طرز عجیبی از این تیم جدا شد. هافبک شماره هشت قرمزها که از نظر آماری موفق شده بود با 4 گل و سه پاس گل عملکرد موفقی از خود به نمایش بگذارد، در نهایت با هجمه عجیب فضای مجازی همراه شد تا حضوری کوتاه مدت و… یک سال در این بازی را رقم بزند. تیم تیم عقب مانده است.

هافبک دفاعی ارتش سرخ با انتشار متنی گلایه آمیز از پایان همکاری رسمی خود با این باشگاه خبر داد.

او به تازگی با انتشار متنی گلایه آمیز از این تیم خداحافظی رسمی کرده است.