اسطوره آرسنال درگذشت

کوین کمپبل اسطوره آرسنال و اورتون در سن 54 سالگی درگذشت. کمپبل که ماه گذشته به دلیل بیماری در بیمارستان بستری شده بود، سرانجام امروز 15 ژوئن 2024 درگذشت.. او بین سال‌های 1988 تا 1995 213 بازی برای آرسنال انجام داد و 59 گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رساند و در طول مدت حضورش در این تیم قهرمان لیگ برتر، جام حذفی، جام اتحادیه و جام ملت‌های اروپا شد. او همچنین با گلی مقابل وستهم در سال 1999 تافی ها را از سقوط نجات داد و به عنوان یک قهرمان در گودیسون پارک جاودانه شد..

آرسنال در بیانیه ای اعلام کرد:با اندوه فراوان مطلع شدیم که کوین کمپبل مهاجم سابق ما پس از یک بیماری کوتاه درگذشت. کوین را همه در باشگاه دوست داشتند و همه ما در این زمان سخت به دوستان و خانواده او فکر می کنیم.. روحت در آرامش باشد کوین.”

باشگاه اورتون نیز بیانیه ای منتشر کرد و نوشت: “همه در اورتون عمیقاً تحت تأثیر درگذشت کوین کمپبل در سن 54 سالگی هستند. او نه تنها یک قهرمان واقعی برای گودیسون پارک و یک اسطوره لیگ برتر بود، بلکه او همچنین بود. یک شخص فوق العاده، همانطور که هر کسی که او را ملاقات کرد، می داند که روحت در آرامش باشد، کوین.

بیشتر بخوانید: شوک برای دنیای فوتبال; این دروازه بان 26 ساله درگذشت

اسطوره آرسنال درگذشت

سرویس اخبار فوتبال خارجی