اسطوره لیورپول افسانه FSG را که ممکن است به بازیکنان یورگن کلوپ آسیب برساند رد کرد.

از آنجایی که بازیکنانی مانند نیوکاسل یونایتد به جمع چهار تیم برتر صعود می کنند و چلسی نیز از مالکیت تازه سود می برد، فقط زمان می ماند تا سیاست پایدار لیورپول از رشک برانگیزترین به قدیمی ترین در لیگ برتر تبدیل شود.

بنابراین وقتی شروع به جستجوی دلیل نمی کنیم، بلکه بهانه می کنیم، فکر می کنم کمی دور می شویم. صرف نظر از اینکه چه کسی وارد می شود و آیا باشگاه می خواهد بفروشد یا نه، 20 درصد باشد یا 40 درصد یا 60 درصد، به بازیکنان ربطی ندارد!

40 درصد از قرض های تابستانی لیورپول شکست خورد – سیستم قرضی این باشگاه چه شد؟

https://www.empireofthekop.com/2023/02/02/fowler-fsg-myth-harming-liverpool/ منبع:

بیشتر بخوانید: “بازگشت به عقب…” – رابی فاولر اشتباه دردناک انتقال لیورپول را برجسته می کند زیرا قرمزها راه حل خطرناک 53 میلیون پوندی را پیدا می کنند.

تشخیص علت مشکلات لیورپول در زمین به ناچار هواداران و کارشناسان را به عدم سرمایه گذاری در بخش هافبک در سال های اخیر سوق داده است.

از دیدگاه هواداران، شما می توانید تئوری های خود را داشته باشید و بپرسید که چه اتفاقی ممکن است بیفتد، اما من فکر نمی کنم بازیکنان [will be concerned]” انگلیسی به آن گفت اکو.

بیشتر بخوانید: “تصمیم به زودی” – ژورنال معتبر آنچه را که از نماینده یکی از ستاره های لیورپول می شنود به اشتراک می گذارد

همچنین برخی پیشنهادات آزمایشی وجود دارد مبنی بر اینکه عدم قطعیت حاکم بر پشت صحنه در مورد جستجوی FSG برای جانشینی بالقوه در راس می تواند تأثیر منفی بر تیم داشته باشد – فکری که توسط رابی فاولر به شدت رد شد.

در عین حال، امیدواریم که محصول فعلی ما بتواند روی کار پیش رو متمرکز بماند، در حالی که راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا همچنان در تعادل است.

البته این بدان معنا نیست که تغییر به رویکرد اسلحه پراکنده آبی ها گام بعدی ایده آل به جلو است، و ما مطمئناً مایل نیستیم FSG را با هیچ نهادی که با رژیم های مسئول نقض حقوق بشر مرتبط است – بدون توجه به رقابت های رقابتی، مبادله کنیم. فواید.

اما من نمی توانم به جای همه آنها صحبت کنم، اما وظیفه شما به عنوان یک بازیکن این است که بروید و کاری را که باید انجام دهید انجام دهید.

«همه چیز دیگر بی ربط است. تمرکز شما بر گرفتن بهترین نتایج برای باشگاه است و بسیار خوب، کمی خودخواهی وجود دارد که بخواهید یک کار خوب برای خودتان انجام دهید.

وضعیت فعلی جستجو برای سرمایه‌گذاری تا حدودی نامشخص است، اگرچه فهمیده می‌شود که فن‌وی همچنان به روی چشم‌انداز فروش کامل باز است، علی‌رغم گزارش‌هایی که ادعا می‌کنند جان هنری و شرکت صرفاً به سمت فروش سهام اقلیت در باشگاه تمایل دارند.