اسطوره واقعی در عربستان سرمربی شد (عکس)


سرویس خبر شماره: 2051645
9 جولای 1403 ساعت 13:51 |
2.9 هزار |

1نقطه نظر

سالگادو بالای سر شاهین های آینده؛

کاپیتان سابق رئال مادرید هدایت تیم فوتبال زیر 15 سال عربستان را بر عهده گرفت.

اسطوره واقعی در عربستان سرمربی شد (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میشل سالگادو که یکی از اسطوره های باشگاه رئال مادرید به شمار می رود و با کسب افتخارات متعدد در لالیگا و اروپا و حضور در نسل طلایی این باشگاه، اکنون فعالیت خود را در لیگ برتر انجام می دهد. زمینه آموزش جدی تر از سال های گذشته است. او در گذشته شروع کرد و تیم فوتبال زیر 15 سال عربستان را مدیریت کرد.

ابراهیم القاسم، دبیرکل فدراسیون فوتبال عربستان با میشل سالگادو در مقر این فدراسیون در ریاض قراردادی امضا کرد تا ستاره سابق رئال مادرید به عنوان سرمربی تیم فوتبال زیر 15 سال عربستان انتخاب شود برنامه های تیم تا سال 2026

میشل سالگادو اسپانیایی که دارای مدرک مربیگری حرفه ای اروپا نیز هست، پیش از این به عنوان مدیر فنی باشگاه پافوس قبرس و سرمربی تیم منطقه ای گالیسیا در اسپانیا فعالیت می کرد و علاوه بر حضور در کادر فنی خاویر آگیره مصری تیم ملی.

2048666

میشل سالگادو اسپانیایی سابقه موفقیت های زیادی به عنوان بازیکن دارد و در رئال مادرید، بلکبرن انگلیس و تیم ملی اسپانیا افتخار آفرینی کرده است و به موفقیت های زیادی دست یافته است که مهمترین آنها دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، چهار قهرمانی است. قهرمانی لالیگا اسپانیا، سه جام اسپانیا و آن هم سوپرکاپ اروپا.

تیم فوتبال زیر 15 سال عربستان شامل بازیکنانی است که در سال های 2009 و 2010 متولد شده اند که در سال های آینده منتظر مسابقات مهمی مانند جام ملت های آسیا زیر 17 سال و زیر 20 سال و حتی جام جهانی ملت های آسیا هستند. 23، و همچنین بازی های المپیک 2032 و جام جهانی 2034.

مجله اخبار فوتبال خارجی