اسلات برای لیورپول یکی از این 6 نفر را می خواهد


کد اطلاعات: 2048470
25 ژوئن 1403 ساعت 04:03 |
3000 |

0نقطه نظر

سران لیورپول به فکر جذب یک هافبک میانی هستند تا کمتر از واتارو اندو استفاده کنند.

جایگاه لیورپول یکی از این 6 تا را می خواهد

به گزارش “ورش سه”، آرنه اسلات سرمربی هلندی لیورپول از اوایل ژوئن به عنوان جانشین یورگن کلوپ کار خود را آغاز کرد و در شرایطی که تمام توجهات به جام ملت های اروپا معطوف است، این مربی به تغییراتی که می خواهد فکر می کند. برای لیورپول اقدام کنید. یورگن کلوپ با جدایی تغییرات قابل توجهی در این تیم ایجاد کرد اما مشکل اصلی این فصل هافبک دفاعی و بازیکن پست 6 لیورپول خواهد بود که باید فکری برای پرکردن او بیندیشد. در اینجا شش گزینه مد نظر باشگاه لیورپول را بررسی می کنیم تا بیشتر با آنها آشنا شویم.

آلن وارلا – پورتو
او از زمانی که بوکا جونیورز را ترک کرد و به پورتو رفت، به بازیکنی کلیدی در این تیم تبدیل شده و به طور مداوم فرم خوبی از خود نشان داده است. جای تعجب نیست که نام او با لیورپول مرتبط شده است زیرا این باشگاه اخیراً بازیکنان زیادی از پورتو به خدمت گرفته است، اما مشکل اصلی این است که او تا سال 2028 قرارداد دارد و پورتو 35 میلیون پوند برای جدایی او می پذیرد.

2043314

کفترم – نیس
پسر لیلیان تورام مدت زیادی است که با لیورپول در ارتباط است و این بازیکن که توانایی بازی در رده هشتم را دارد 25 میلیون یورو برای لیورپول هزینه خواهد داشت و گزینه در دسترس محسوب می شود.

2043315

برونو گیمارش – نیوکاسل
هافبک برزیلی نیوکاسل آزمون خود را در لیگ برتر پس داد و به لطف عملکردش در این تیم مورد توجه تیم های بزرگی مانند لیورپول و منچسترسیتی قرار گرفت. او در حمله بهتر از دفاع خواهد بود و این مشکل در ترکیب تاکتیکی لیورپول باعث می شود مک آلیستر بخشی از توانایی تهاجمی خود را از دست بدهد و این مشکل به برنامه ریزی مکان یابی بستگی دارد.

2043316

داگلاس لوئیس – استون ویلا
به نظر می رسد لوئیز گزینه بسیار مطلوبی برای هر تیمی باشد و عملکرد اخیر او عاملی برای جلب توجه و قیمت بالاتر بوده است. قیمت او به 70 میلیون پوند می رسد، اما لیورپول بعید است که این مبلغ را برای خرید یک بازیکن هزینه کند.

2043317

Tran Koopminers – آتالانتا
به محض اینکه اسلات سرمربی لیورپول شد، نام این هافبک هلندی در اطراف آنفیلد شنیده شد. او یک مهره محبوب برای اسلات به حساب می آید، اما لیورپول ماموریت سختی برای جذب او دارد و باید یوونتوس را در این راه شکست دهد.

2043318

ادرسون – آتالانتا
چندی پیش برخی رسانه ها از تماس قرمزها با ایجنت این هافبک برزیلی خبر دادند و عملکرد چشمگیر این بازیکن 24 ساله باعث شد تا آتالانتا برای انتقال او نزدیک به 40 میلیون پوند بخواهد که نباید تغییر کند.

2043319

مجله اخبار فوتبال خارجی