اسلات های تجاری Super Bowl با قیمت 7 میلیون دلار برای 30 ثانیه

با بیش از 100 میلیون بیننده گزارش شده در هر یک از 10 سال گذشته، دیدن قیمت های رکوردشکنی برای جایگاه های تبلیغاتی جای تعجب نیست، به ویژه با توجه به اینکه هر دو بازی مسابقات قهرمانی کنفرانس امسال رکورد بیننده ای را به خود اختصاص داده اند.

البته، برخی از تبلیغات کوتاه‌تر خواهند بود، اما طبق گزارش‌ها، FOX 233000 دلار در هر ثانیه زمان پخش دریافت می‌کند.

– CNN (@CNN) 1 فوریه 2023

FOX که پس از پایان چرخه سه ساله NBC در سال 2022، Super Bowl LVII را پخش خواهد کرد، ویندوزهای 30 ثانیه ای را به مبلغ 7 میلیون دلار به تبلیغ کنندگان می فروشد.

تبلیغات در طول Super Bowl به خودی خود به یک پدیده فرهنگی تبدیل شده است، با برندهای جهانی مانند کوکاکولا، بادوایزر و دوریتوس که اغلب به صورت سالانه ظاهر می شوند، در حالی که شرکت های کمتر شناخته شده بیش از شانس برای یک موقعیت اصلی پول پرداخت می کنند. یکی از برنامه هایی که از لحاظ تاریخی یکی از پربیننده ترین برنامه های پخش کشور است.

پخش‌کننده‌های NFL در طول دهه آینده نزدیک به 100 میلیارد دلار هزینه خواهند کرد تا محبوب‌ترین ورزش آمریکا را در شبکه خود نشان دهند، بنابراین ارزش روزافزون آگهی‌های تبلیغاتی راهی موثر برای جبران بخشی از این سرمایه‌گذاری است.

هزینه های تجاری 30 ثانیه ای سوپر بول بر حسب سال

  • 2023: 7 میلیون دلار
  • 2022: 6.5 میلیون دلار
  • 2021: 5.6 میلیون دلار
  • 2020: 5.6 میلیون دلار
  • 2019: 5.2 میلیون دلار

از یک گردهمایی «برکینگ بد» تا یک لباس‌شویی مرموز، پیش‌نمایش برخی از آگهی‌های Super Bowl 2023 pic.twitter.com/d6hqclL12s

تاکنون، برخی از موردانتظارترین آگهی‌های تبلیغاتی امسال شاهد تکرار شخصیت‌های «بریکینگ بد» برایان کرانستون و آرون پل برای پاپ کورنرز، سیلوستر استالونه در حال بالا رفتن از «کوه سرگرمی» برای پارامونت+ و راک God Ozzy Osbourne در حال تعویض صحنه هستند. دفتر در آگهی روز کاری



https://sportslens.com/news/super-bowl-lvii-30-second-commercial-slots-will-cost-as-much-as-7-million/ منبع:

Super Bowl I، در سال 1967، تنها نسخه ای است که به صورت همزمان پخش می شود و میانگین قیمت یک تبلیغ 30 ثانیه ای حدود 32000 دلار است. در آغاز قرن در Super Bowl 34، این رقم بیش از 90٪ افزایش یافته بود و اسلات ها به قیمت 2.2 میلیون دلار به حراج گذاشته شدند.

FOX آخرین بار این بازی را سه سال پیش پوشش داد، جایی که پخش کننده گزارش داد که پس از کسب درآمد 600 میلیون دلاری، درآمدی بی سابقه از تبلیغات داشته است. برای زمینه، نمایش سال گذشته ارائه شده توسط NBC شاهد 68 تبلیغ مختلف در طول بازی بود که در مجموع حدود 45 دقیقه زمان اجرا داشت.