اسلات پیشنهادات را برای 22 سال قبل از فرصت پیش فصل رد کرد

آرن اسلات از شروع زندگی خود به عنوان سرمربی لیورپول لذت می برد اما هنوز وارد بازار نقل و انتقالات، خرید یا فروش نشده است.

به نظر می رسد که در تابستان امسال تصمیماتی از سوی بخش استخدام گرفته شده است و جیمز پیرس به روز رسانی را ارائه کرده است.

همانطور که در The Athletic بیان شد: لیورپول همچنین پیشنهادات دو تیم آلمانی ماینتس و ولفسبورگ را برای سپ فن دن برگ که حدود 20 میلیون پوند ارزش دارد، رد کرده است.

بیشتر بخوانید: پیرس تایید کرد که لیورپول چند پیشنهاد برای لوئیز دیاز در این تابستان دریافت کرده است.

انتظار می‌رود مدافع هلندی قبل از تصمیم‌گیری در مورد آینده‌اش، فرصت‌هایی برای درخشش در تور پیش‌فصل آینده به ایالات متحده داشته باشد.

به طور گسترده گزارش شده است که علاقه خارجی زیادی برای تضمین خدمات هلندی وجود داشته است، اما شنیدن این که حداقل دو پیشنهاد رد شده است می تواند تعجب آور باشد.

این یک رویکرد عالی از سوی رئیس جدید ما است که سعی کند به بازیکنان حاشیه‌ای فرصتی برای تحت تأثیر قرار دادن قبل از تصمیم‌گیری جدی در مورد آینده بلندمدتشان بدهد.

بیشتر بخوانید: لیورپول برچسب قیمت کلهر را به عنوان وضعیت “ناامیدکننده” تعیین کرد – پیرس

اگر سپ ون دن برگ بتواند راه حلی برای جستجوی دفاع میانی ما باشد، در زمان و هزینه برای ریچارد هیوز صرفه جویی می شود – در تعقیب سایر امضاها.

مطمئناً تصمیمات و چشم اندازهای بدتری از این وجود دارد که به این جوان 22 ساله فرصتی برای تحت تأثیر قرار دادن در آمریکا داده شود، قبل از اینکه اجازه دهید او را ترک کند.

بیایید ببینیم آینده او و چندین نفر دیگر که به احتمال زیاد شانس حضور در تیم اصلی تحت هدایت یورگن کلوپ را نداشتند، چه خواهد بود.

نمای نزدیک EOTK با جان ولش: “پسر محلی که رویای خود را زندگی کرد” و پیش بینی های LFC Slot

https://www.empireofthekop.com/2024/07/16/slot-bids-pre-season-chance/ منبع: