اسلامی: برای کمک به داوران سوت بزن!

مهاجم نساجی مازندران یادآور شد: هفته گذشته یک آفساید و یک مهاجم مقابل سپاهان، خطای رشید مظاهری را نگرفتند. نمی دانم چرا کمک داوران این کارها را انجام می دهند. به آنها سوتی بدهید تا قضاوت کنند! همه در مسابقات کمک داور هستند.

اسلامی با اشاره به اینکه هم تیمی هایش سه هفته متوالی با موضوع داوری مخالفت نکردند، گفت: بازیکنان ما احترام زیادی برای تیم داوری قائل هستند اما نمی دانم چرا سه بازی با ما این کار را می کنند و آن هم مقابل نساجی است. .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریم اسلامی پس از تساوی نساجی مقابل پیکان که حواشی داوری زیادی داشت، اظهار داشت: عملکرد خوبی داشتیم اما فقط یک امتیاز گرفتیم. بازی خوبی بود اما اگر داوران اجازه می دادند به سه امتیاز می رسیدیم. سه هفته است که داوران سر ما را بریده اند. متاسفانه مربی ما هم مانند برخی مربیان با فعال شدن در کنار خط اعتراضی به گرفتن حق تیمش ندارد. مربی ما با احترام برخورد می کند و به همین دلیل دیگر داوران خیلی راحت سر راه ما قرار می گیرند.

وی درباره اخطار شدن در لحظات پایانی گفت: شرایط بازی است و ضربه من کارت زرد بود. حمله تیم حریف را متوقف کردم و کارت زردی که گرفتم درست بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1841275
سپتامبر 09, 1401 در 00:43
2.2 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

کارت زرد من درست بود.

مهاجم نساجی خاطرنشان می کند: کمک داوران نباید تاثیر زیادی در تصمیمات داور داشته باشند.

اسلامی: برای کمک به داوران سوت بزن!

وی در خصوص اعلام پنالتی سود نساجی توسط داور وسط و برگرداندن وی پس از اعلام نظر کمک داور اول بازی با پیکان، گفت: آیا امکان دارد کمک داور از فاصله 40 دقیقه بلند شود. متر و بیاید و بگوید که پنالتی نبود؟ داور وسط دید بهتری دارد. حالا سومین بازی متوالی است که به دلیل اشتباهات کمک داور پیروز نمی شویم.