اسلحه مخفی گل محمدی در دربی مشخص شد/ این بازیکن مهره پرسپولیس است

بنابراین با توجه به اینکه پرسپولیس در بازی با تیم های انتهای جدولی مانند ملوان و مس کرمان در تهران با یک مهاجم به میدان رفت، بدون شک در دربی نیز با همین ترکیب بازی خواهد کرد و از یکی از شیخ و لوکادیا اعزامی استفاده خواهد کرد. به میدان، که احتمالا Leucadia خواهد بود.

اما مهره مورد علاقه او برای مهاجم مکمل به احتمال زیاد امید عالیشاه خواهد بود. هافبک باتجربه سرخ ها که به دلیل مصدومیت چند هفته از لیگ را از دست داد، احتمالا نقش تعیین کننده ای در دربی خواهد داشت.

یحیی گل محمدی با وجود داشتن 4 مهاجم و گلزن سرشناس و با عطش فراوانی که برای جذب مهاجم پنجم (الکثیر) دارد، باز هم تیمش را با یک مهاجم وارد زمین کرد و از دقیقه 70 موفق به گلزنی نشد. با دو مهاجم بازی می کند.

تنها بازی ای که پرسپولیس در اوایل نیمه دوم عادت به جدایی کرد و با دو مهاجم بازی کرد و هافبک دفاعی آورد، به بازی پرسپولیس و مس در هفته یازدهم و آخرین بازی قرمزها قبل از تعطیلات برمی گردد. زمانی که یحیی به دلیل ویروس کرونا روی نیمکت مصدوم شد و اسمار ویرا هدایت قرمزها را برعهده داشت!

او که سابقه گلزنی مقابل استقلال را در کارنامه خود دارد، با قرار گرفتن در کنار لوکادیا و استفاده از سرعت و دوندگی بالا، بزرگترین عامل فشار از سوی تیم یحیی روی خط دفاعی استقلال خواهد بود تا مدافعان استقلال در بازی خانگی کمتر موفق شوند. زمین بنابراین عالیشاه باید در تمرینات بعدی و تا روز بازی با استقلال به بالاترین سطح آمادگی برسد و برای اجرای ایده های یحیی با آمادگی کامل در ترکیب اصلی قرمزها ظاهر شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال