اسلحه مورایس برای پرسپولیس کشیده شد!

هافبک باتجربه 37 ساله سپاهان اما مشکلی برای بازی مقابل پرسپولیس در حساس ترین بازی فصل ندارد و با رفع مصدومیت در صورت تمایل موریس می تواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

اگرچه از نظر تاثیر مستقیم، فرناندز در این فصل تنها یک گل برای تیمش به ثمر رسانده است، اما توانایی های این ستاره بین المللی لیگ ایران بر هیچکس پوشیده نیست و مهارت او در حفظ توپ و بستن پاس ها به خصوص در این بازی. جایی که سپاهان با امتیاز بیشتری پیروز شد. او در کنترل بازی دست بالا را دارد، برای تیمش مفید است و باید دید سرمربی پرتغالی سپاهان برای استفاده از هافبک سابق اورتون چه فکری خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مانوئل فرناندز بازیکن سابق تیم ملی پرتغال امروز با شرایطی مشابه سایر بازیکنان به تمرینات حاضر شد و بازگشت او در شرایط ایده آل شاید بهترین خبر ممکن برای کادر فنی سپاهان باشد.

فرناندز که در این فصل 20 بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده است، هر زمان که مناسب باشد در لیست اصلی تیمش بازی کرده یا به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده است. فرناندز در حالی که آمادگی کامل برای شروع نیم فصل دوم را داشت و در پیروزی تیمش برابر استقلال، نساجی و گل گهر نقش آفرینی کرده بود، در اواسط بازی مقابل فولاد با شکست مقابل پرسپولیس در پلی آف، بار دیگر دچار مصدومیت شد. مثل بازی خارج از خانه برید.

1830039

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز شنبه در ورزشگاه آزادی در تعیین کننده ترین دیدار فصل برای کسب مقام اول به مصاف پرسپولیس می رود.

طلایی پوشان برای این دیدار امروز در ورزشگاه نقش جهان تمرین کرد که حضور یک ستاره در تمرینات گروهی مورد توجه قرار گرفت.


سرویس خبر شماره: 1894679
مارس 17, 1401 @ 5:55 بعد از ظهر
36.9 هزار |

25نقطه نظر

هافبک پرتغالی و باکلاس سپاهان برای همراهی تیمش در دیدار با پرسپولیس مشکلی ندارد.

اسلحه مورایس برای پرسپولیس کشیده شد!