اسماعیلی فر: بدون سروش دیوونه میشم!

او که در برنامه فوتبال برتر حضور داشت، درباره قهرمانی دوگانه قرمزها و آمدن به پرسپولیس گفت: وقتی با اختلاف امتیاز قهرمان می‌شوید و در وقت اضافه جام حذفی را می‌برید، به این معناست که قهرمانی بسیار سختی را پشت سر گذاشته‌اید. قبل از رفتن به پرسپولیس فقط پنج دقیقه با آقای یحیی صحبت کردم. او به من گفت قرار است چه بلایی سرم بیاید و من می دانستم در پرسپولیس چه اتفاقی برایم می افتد و آماده بودم. جو رختکن آنقدر برای ما خوب بود که بعد از یکی دو هفته انگار تیم قدیمی بودیم.

وی در پاسخ به سوال جالبی درباره انتخاب بازیکن برای پرسپولیس گفت: تشکر از یک بازیکن خیلی اشتباه است اما اگر سروش رفیعی امسال همبازی و هم اتاقی من نبود اینجا دیوانه می شدم. او همیشه در کنارم بود. یک روز من تنهاترین بازیکن ایران بودم. شاید چند روز تشویقم نکردند اما به من گفت اینجا پرسپولیس است و باید همیشه خوب باشی و فرقی نمی‌کند قبل از چه کسی بودی، به همین دلیل می‌روم آنجا را حذف کنم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

دانیال اسماعیلی فر از چالش های اولین فصل حضورش در پرسپولیس صحبت کرد و از کمک به سروش صحبت کرد.

اسماعیلی فر: بدون سروش دیوونه میشم!


سرویس خبر شماره: 1942158
16 ژوئن 1402 در 00:38
13.7 هزار |

1نقطه نظر

یک روز حتی تشویقم نکردند.

دانیال درباره جو تیم ادامه داد: شرایط تیمی که پرسپولیس در زمان آقای برانکو داشت باعث شد این بازیکن به سرعت جا بیفتد. ما پنج، شش بازیکن جدید بودیم و می‌دانستیم که قهرمانی می‌خواهیم. بعضی چیزها اینجا جدید بود. بگذار تا آخرین لحظه بجنگند و امید باشد. بعد از بازی مقابل نساجی متوجه شدم که این تیم برای قهرمانی سیری ناپذیر است و همیشه دوست دارند ایده آل ترین اتفاق بیفتد. یکی از دلایل دوبل شدن پرسپولیس این بود که بعد از قهرمانی خوشحال نبودیم و می خواستیم جام حذفی را هم ببریم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دانیال اسماعیلی فر یکی از خریدهای تابستانی لیگ بیست و دوم سرخپوشان بود که با توجه به اینکه در پست دفاع راست به خدمت گرفته شده بود و باید به نوعی جایگزین رامین رضاییان می شد، روزهای پر استرسی را تجربه کرد اما در نهایت فصل را به پایان رساند. با او قهرمانی دوگانه را به پایان رساند.