اسماعیلی فر: هیچ وقت نگفتم پرسپولیس را دوست دارم

سخنان اسماعیلی فر را در ادامه می خوانیم:

*کسی انتظار قهرمانی را نداشت اما ما دو برابر شدیم
بعد از قهرمانی در لیگ و قهرمانی در جام حذفی، از صمیم قلب خدا را شکر کردم. اگر می توانستیم سبقت بگیریم بهتر از این نمی شد. شاید بعد از بازی با سپاهان هیچکس امیدی به جام نداشت، اما در بازی های سختی که داشتیم توانستیم در بهترین شرایط دو جام مهم را کسب کنیم. چیزی جز لطف خدا و زحمات بچه ها، کادر فنی و کادر مدیریتی نبود.

* ما یک تیم واقعی بودیم
جا دارد از کادر فنی به سرپرستی آقای گل محمدی تشکر ویژه داشته باشم و از آقای افشین پیروانی نیز تشکر می کنم که همراه با آقای کریم باقری در جایی که احساس می کردند ما نیاز به کمک داریم از کمک دریغ نکردند. تیم پرسپولیس امسال به معنای واقعی کلمه یک تیم بود. بازیکنان، کادر فنی، مدیریت و هوادارانی که آخرین قسمت حلقه پایانی این تیم بودند و هر لحظه آنها را حس می کردیم و بعد از عید که شروع به برد کردیم، هر بازی از شور و شوق آنها گذشت هزاران برابر انگیزه و سیری ناپذیری آنها را به ما داد. این جام به ما انگیزه داد تا در تمام مسابقات خود پیروز شویم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دانیال اسماعیلی فر که در نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از سپاهان به پرسپولیس رفت، یکی از ارکان موثر این تیم در راه صعود به لیگ برتر و حذف مستقیم جام حذفی بوده است. مدافع راست پرسپولیس در گفتگو با برنامه شب های فوتبالی از حال و هوای امشب این تیم صحبت کرد و عوامل قهرمانی این تیم را فاش کرد.

دانیال اسماعیلی فر می گوید اولین حضور پرسپولیس در جام قهرمانی از اولین تمرین این تیم در سال جدید رقم خورد.

اسماعیلی فر: هیچ وقت نگفتم پرسپولیس را دوست دارم


سرویس خبر شماره: 1941621
12 ژوئن 1402 در 22:20
21.5 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

سعی کردم این را در زمین فوتبال نشان دهم

* دوست دارم با افتخار از آن روزها صحبت کنم
اینکه قهرمانی ما را به ما تبریک نگفتند نظر شخصی آنهاست و نمی توانیم کسی را مجبور به تغییر عقیده و تبریک بگوییم. تبریک یک احساس قلبی است. شاید ما هم لیگ را نمی بردیم، تبریک نمی گفتیم، اما حتی وقتی بارسلونا قهرمان لیگ شد، رئال تبریک گفت. شاید بگویند چون قهرمان شده اند می گویند، اما در واقع زندگی آنقدر کوتاه است که ارزش ندارد دل کسی را بشکنی و کسی را غمگین کنی. فردا باید با مردم زندگی کنیم و به آنها توضیح دهیم که چه کرده ایم. دوست دارم وقتی فوتبالم تمام شد با افتخار از زندگی ورزشی ام صحبت کنم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* در اولین تمرین سال جدید قهرمان شدیم
روز اول عید برای تمرین آمدیم و به نظرم همان روز قهرمان شدیم. روزی که با چهار امتیاز عقب بودیم، آقای گل محمدی می گفت ما فقط می خواهیم برنده باشیم و در مقایسه با حریفان فرقی نمی کند با کدام تیم باشیم. با اتحادی که داشتم همه سر حرفمان ماندیم. ما سه ماه خیلی سخت را پشت سر گذاشتیم و فقط به فوتبال فکر می کردیم و وقتی فقط به هدفت فکر می کنی، اینطوری می توانی سبقت بگیری. این عظمت تیم پرسپولیس است که بعد از قهرمانی در لیگ رانده نشدیم. حتی نتوانستیم در قائم شهر قهرمانی را که می خواستیم جشن بگیریم، چون دو بازی مهم داشتیم و بلافاصله به تهران برگشتیم و تمریناتمان را شروع کردیم. خدا را شکر می کنم که این همه وقت و انرژی و تحمل فشار و استرس با دو جام قهرمانی و یک هدیه برای هواداران همراه بوده است.

1788788

* هیچ وقت نگفتم پرسپولیس را دوست دارم
از روزی که وارد پرسپولیس شدم هیچ جا نگفتم پرسپولیس را دوست دارم، چون برای این تیم کاری نکرده بودم. در یکی از مصاحبه هایم گفتم با عملکردم بگویم که عاشق این تیم هستم وگرنه عاشق پست ها و استوری ها و فضای مجازی بودن فایده ای ندارد. اگر خوب بازی نکنم و بگویم پرسپولیس را دوست دارم فایده ای ندارد. اما امروز می توانم بگویم که پرسپولیس را از صمیم قلب و با تمام وجود دوست دارم و به پرسپولیسی بودنم افتخار می کنم، اما نظر شخصی من این است که باید به همه تیم ها احترام بگذارم تا هیچکس از احترام تیمم غافل نشود. . برایم مهم نیست که چگونه با ما رفتار می کنند و به تیم های دیگر احترام می گذارم. وقتی پیراهن این تیم را می پوشم نماینده میلیون ها نفر از هواداران پرسپولیس و مالکان اصلی این تیم هستم و اگر از طریق خودم باعث بی احترامی کسی به این تیم شوم، حضورم در این تیم تاثیری نخواهد داشت. من به عنوان بازیکن پرسپولیس پرچمدار این تیم هستم و وقتی به من احترام نمی گذارند نباید انتظار احترام داشته باشم.

* حرکت توسط رامین رضاییان؟ من هم باید بروم
من به پرسپولیس آمدم که فقط در پست دفاع راست بازی کنم. فردا یا یکی دو سال بعد باید بروم و یک نفر بهتر از من به این تیم بیاید. پرسپولیس تیم بزرگی است و بازی در این تیم در همه پست ها سخت است. در این تیم فشار هواداران و توقعات زیادی از شما وجود دارد و در واقع افتخارات این تیم توقع بالایی را می طلبد. در طول فصل، بیشتر کمک هایی که به من شده است از سوی اتاق رختکن و کادر تیم بوده است. به خصوص بچه های قدیمی تیم که از آنها ممنونم و اگر نبودند شاید آن قهرمانی ها به دست نمی آمد. آنها در یک سری مشکلات به همه ما کمک کرده اند. امسال 6-7 بازیکن جدید وارد پرسپولیس شدند اما بعد از یکی دو هفته به نظر می رسد سال هاست که پرسپولیس بازی می کنیم. کمک بچه ها عالی بوده است و بدون این کمک شاید خیلی از ما در اواسط فصل تیم را به خاطر بزرگی اش ترک می کردیم.

1725940