اسپانیا با انریکه قهرمان جام جهانی شد

تیم ملی اسپانیا در اولین بازی خود در جام جهانی مقابل کاستاریکا بسیار خوب بازی کرد، گل های زیادی به ثمر رساند و در نهایت به پیروزی زیبای 0-7 دست یافت. همچنین آنها مقابل تیم ملی آلمان شرایط را به خوبی مدیریت کردند و فکر می‌کنم این تیم می‌تواند قهرمان جام جهانی شود و عنوان قهرمانی را به دست آورد.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازگشت لوئیز انریکه به نیمکت تیم ملی اسپانیا، آنها را به مدعی تبدیل کرده و لاروخا با اولین حضور موفق خود در این دوره، به عنوان یکی از شانس های قهرمانی در این دوره تلقی می شود. جام جهانی. داوید ویا، مهاجم گلزن اسپانیا در جام جهانی 2010 مدعی شده است که نقش لوئیز انریکه در ساخت این تیم مهم است و آنها می توانند در این جام جهانی قهرمان شوند.


سرویس خبر شماره: 1856584
9 دسامبر 1401 در 07:22 ب.ظ
453

0نقطه نظر

داوید ویا:

داوید ویا گفت: فکر می کنم لوئیس انریکه نه تنها کار خود را در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی اسپانیا به خوبی انجام می دهد، بلکه حضور این سرمربی در رختکن دلیل این جو فوق العاده و بسیار خوب است. در تیم ملی، اینجا اسپانیاست، در حال حاضر لوئیس انریکه دارای یک گروه فوق العاده از بازیکنان اسپانیایی است که عملکرد بسیار خوبی دارند و انتظارات را در بالاترین سطح و در شرایط سخت برآورده می کنند.

داوید ویا ستاره سابق تیم ملی اسپانیا از عملکرد لوئیس انریکه در رختکن لاروخا تمجید کرد.

اسپانیا با انریکه قهرمان جام جهانی شد