اسپانیا به این دو نفر افتخار می کند: زوج در معرض خطر!


سرویس خبر شماره: 2052016
11 جولای 1403 در 11:41 ق.ظ |
7.1 هزار امتیاز خبر|

9نقطه نظر

کوسه ها آماده شکار نیکو هستند

اسپانیا دو وینگر و دریبل‌زن انفجاری در چپ و راست فاز هجومی دارد که نسلی در حال مرگ در فوتبال امروزی است.

اسپانیا به این دو نفر افتخار می کند: زوج در معرض خطر!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال” به نقل از AAS، نیکو ویلیامز و لمینه یامال پس از کشمکش و رنج در نیمه اول در 45 ثانیه بعدی بازی مقابل گرجستان زیر باران کلن به رقصیدن پرداختند.

اسپانیا پیش افتاده بود و بعد از گل دوم، با بازی به سود اسپانیا، هواداران را با اعتماد به نفس بیشتری خوشحال کردند، گویی آزاد شده بودند.

2049287

همه چیز با گل سوم اسپانیایی نیکو شروع شد. ستاره اتلتیک در نیمه خود توپ را گرفت، بدون توقف پیش رفت و مانند یک بازیکن بزرگ کار را تمام کرد. روی نیمکت ویویان بعد از گل نیکو گفت“چه گل زیبایی.”

نیکو و لمینه کنترل زمین را در دست گرفته بودند و یکی در سمت چپ و دیگری در سمت راست موقعیت ایجاد کرد. این دو با هم 10 موقعیت گلزنی ایجاد کردند (6 موقعیت برای بازیکن بارسا، چهار موقعیت برای نیکو) و تا 13 بار از بازیکنان حریف دریبل زدند.

هواداران اسپانیایی دلایل زیادی برای هیجان زده شدن از ظهور این دو هجومی جدید دارند. اسپانیا بار دیگر وینگرهای انفجاری با قدرت دریبلینگ استثنایی دارد. گونه ای در خطر انقراض به گفته بسیاری از کارشناسان، اما حالا تیم ملی اسپانیا می تواند به آن افتخار کند و با توجه به سن کم این دو بازیکن، آینده آنهاست. البته نه تنها آینده بلکه حال را به نام خود نوشتند.

2049288

همچنین یک شب بسیار خاص برای نیکو بود. ایگناسی برادر مونگردورف و اعضای خانواده او و همچنین نماینده او فلیکس تینتا نیز در جایگاه حضور داشتند.

بله، زمان شلوغی برای نیکو است که اخیراً قرارداد خود را با اتلتیک تمدید کرده است، البته با بند فسخ 58 میلیون یورویی که او را در اختیار همه کوسه های بزرگ فوتبال اروپا قرار می دهد. هوسا نیکو برای یورو خوب است و پس از آن، تصور اینکه او فوتبالش را در کشور باسک ادامه دهد سخت است.

مجله اخبار فوتبال خارجی