اسپانیا شانس اول نیست، امیدوارم فینالیست شویم

سیمون ادامه داد:شايد ما شانس اول قهرماني نباشيم، اما در جام جهاني بارها تيم‌هايي كه شانس اول را داشتند، قهرمان نشدند. با این سبک بازی تا اینجای کار پیش رفتیم و امیدوارم به فینال برسیم.” این سبک مورد علاقه مربی است و همه بازیکنان با او هستند.”

اونای سیمون معتقد است که اسپانیا شانس اول قهرمانی نیست اما می تواند به فینال جام جهانی برسد.

اسپانیا شانس اول نیست، امیدوارم فینالیست شویم

آیا این بهترین فصل فوتبال شماست؟“نمی دانم، اما شاید بله. من هنوز جوان هستم و به دنبال یادگیری هستم. از لوئیس انریکه در تیم ملی و از ارنستو والورده در بیلبائو چیزهای زیادی یاد گرفتم. هیچ محدودیتی وجود ندارد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی
سرویس خبر شماره: 1856568
9 آذر 1401 ساعت 17:53 |
5.4K |

2نقطه نظر

ما باید ژاپن را ببریم

به گزارش “ورش سه”، تیم ملی اسپانیا با پیروزی 7 بر صفر مقابل کاستاریکا و تساوی یک بر یک مقابل آلمان به سومین بازی خود در جام جهانی رسید و فردا به مصاف ژاپن می رود. یک تساوی برای صعود کافی است، اما با یک برد، اسپانیا قطعا به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود خواهد کرد.

اونای سیمون، دروازه بان تیم ملی اسپانیا در نشست خبری امروز خود گفت:“ما بهترین تیم از نظر مالکیت توپ هستیم و بازیکنان معمولاً در طول بازی چندین بار از من عبور می کنند و مشارکت من در بازی زیاد است. این ژاپن بسیار شبیه تیم سال گذشته در المپیک توکیو است. آنها بسیار خوب کار می کنند. یک گروه و من می‌دانم که آن‌ها شروع به پیشبرد پرونده ما خواهند کرد. ژاپن باید گل بزند و برنده شود. ما دقیقاً با همان هدف وارد زمین می‌شویم.”