اسپانیا – کرواسی: نگاهی به زیباترین بازی امروز اروپا


کد اطلاعات: 2048788
26 ژوئن 1403 در 5:40 ب.ظ.
1.6 هزار |

9نقطه نظر

تقابل اسپانیا و کرواسی با دوئل های بسیار حساس و جذابی همراه خواهد بود.

اسپانیا - کرواسی: نگاهی به زیباترین بازی امروز اروپا

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در سومین دیدار یورو 2024 دو تیم اسپانیا و کرواسی به مصاف یکدیگر می روند که این جدال جذاب دو تیم می تواند شروعی حساس برای گروه مرگ این تورنمنت باشد. این دیدار برای هر دو تیم بسیار مهم است زیرا کسب نتیجه در بازی اول می تواند به بهبود وضعیت آنها در ادامه مسابقات کمک کند. این دیدار ساعت 19:30 به وقت تهران و با اتفاقات بسیار مهمی همراه خواهد بود.

اسپانیا-کرواسی؛ رایج اما غیر قابل تعویض
این دو تیم تقابل های زیادی داشته اند که در مجموع 10 بازی، اسپانیا 6 برد، کرواسی 3 برد و تنها یک تساوی به ثبت رسیده است. این دو تیم پیش از این در فینال لیگ ملت‌های یوفا به مصاف یکدیگر رفته‌اند که اسپانیا در ضربات پنالتی پیروز شد، اما مهم‌تر از آن این است که این دو تیم سه بار در یورو 2012، یورو 2016 و یورو 2020 به مصاف هم رفته‌اند. از این سه بازی، اسپانیا موفق شد دو بار کروات ها را شکست داد و شطرنجی ها نیز موفق شدند این تیم را در یورو 2016 شکست دهند.

موراتا-کرواسی; فکر می کنم از داوور شوکر پیشی بگیرم
مهاجم تیم ملی اسپانیا با به ثمر رساندن 2 گل بهترین گلزن لاروخا در دیدار مقابل کرواسی محسوب می شود و با زدن تنها یک گل از داوور شوکر مهاجم سابق تیم ملی کرواسی پیشی گرفت و برترین شد. گلزن از این مسابقات

2043866

زلاتکو دالیچ-اسپانیا; سخت اما شدنی!
او در 4 بازی مقابل اسپانیا فقط یک برد به دست آورده است و شکست دادن شاگردان لوئیز دلا فوئنته برای این کروات کمی سخت به نظر می رسد.

مودریچ خسلو، ناچو و کارواخال. به یاد فینال ومبلی
این 4 نفر، همین 2 هفته پیش، همگی در تلاش بودند تا رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا ببرند، اما با گذشت زمان، اکنون 3 بازیکن با پیراهن قرمز اسپانیا باید بازی کنند و لوکیتا به عنوان رهبر کرواسی به عنوان سرمربی کرواسی را مدیریت می کند. کروات ها

دنی کارواخال – خوسکو گواردیول; مدافع کروات کابوس دنی خواهد بود
گواردیولا از زمان حضورش در منچسترسیتی پیشرفت قابل توجهی داشته است و در روزهای پایانی فصل 2023/24، مدافع شهروند کروات عملکرد فوق العاده ای داشت و با آبی پوشان یک گل برای منچسترسیتی به ثمر رساند. با این حال، گواردیول در دیدار مقابل رئال مادرید، رگ حیاتی کارواخال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود.

2043865

الخاندرو گریمالدو-یوسیپ استانیسیچ; یک فصل ایده آل و اکنون رقابت
دو بازیکن تاثیرگذار از ترکیب ژابی آلونسو در بایرلورکوزن امروز به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دو بدون شک یکی از تاثیرگذارترین اعضای این تیم در طول فصل بدون شکست خود بوده اند، اما تقابل گریمالدو و استانیسیچ دوئل جالبی خواهد بود.

رودری کواچیچ; ستون های ترکیب پپ گواردیولا
حضور این دو بازیکن را نمی توان در ترکیب منچسترسیتی نادیده گرفت و رودری و کواچیچ که نزدیک به یک فصل در مرکز زمین در کنار هم بودند حالا در شرایطی قرار گرفته اند که باید به مصاف یکدیگر بروند. و ورزش کنید. توانایی آنها در کنترل مرکز زمین.

مجله اخبار فوتبال خارجی