اسپانیا 1-2 سوئیس; جهت از دست رفته است

لاروخا نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد و توانست در دقیقه 55 بازی را به تساوی بکشاند. روی پاس مارکو آسنسیو، یوردی آلبا در سمت چپ محوطه جریمه تیم ملی سوئیس وارد شد و با یک ضربه محکم روی تیرک دروازه گل تساوی را به ثمر رساند.

به گزارش “ورش سه”، لاروخا تا بازی امشب صدرنشین گروه بود، اما شکست مقابل سوئیس و پیروزی پرتغال در خانه چک باعث شد شاگردان فرناندو سانتوس با تساوی در فینال به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا راه یابند. در پرتغال. .


سرویس خبر شماره: 1845169
03 مهر 1401 ساعت 00:23
801

0نقطه نظر

اسپانیا برای جبران تلاش کرد و دقایقی بعد فرصتی برای گل تساوی پیدا کرد اما ضربه پادری دقیق نبود و در اختیار یان سومر قرار گرفت. سوئیس توانست نیمه اول را به خوبی کنترل کند و در نهایت با همان برتری 0-1 به رختکن رفت.

ملی پوشان سوئیس بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 20 پس از یکی دو حمله به گل اول رسیدند. پاس وارگاس در ابتدای بازی به مانوئل آکانجی رسید و مدافع جدید سیتی توانست دروازه تیم ملی اسپانیا را باز کند.

تیم ملی اسپانیا در خانه خود با نتیجه 1-2 مغلوب سوئیس شد و همین مسئله راهیابی آنها به نیمه نهایی را با مشکل مواجه کرد.

اسپانیا 1-2 سوئیس;  جهت از دست رفته است

اما سوئیس خیلی زود دوباره به تیم هجومی تبدیل شد و دقایقی بعد گل دوم را به ثمر رساند. روی ضربه ایستگاهی وارگاس و نفوذ مانوئل آکانجی، توپ در دروازه افتتاحیه به اریک گارسیا برخورد کرد و وارد دروازه تیم ملی اسپانیا شد.

در ادامه با پاس ویدمر، سوئیس نیز فرصت گل سوم را پیدا کرد اما ضربه اول وارگاس تبدیل به گل نشد و ضربه دوم او نیز توسط پائو تورس و اریک گارسیا مهار شد. تلاش شاگردان لوئیس انریکه برای زدن گل تساوی نتیجه ای نداشت و در آن بازی حساس با نتیجه 1-2 مغلوب سوئیس شدند.



مجله اخبار فوتبال خارجی