اسپرز و مورینیو در حال مبارزه برای ستاره فقیر لیورپول هستند

40 درصد از قرض های تابستانی لیورپول شکست خورد – سیستم قرضی این باشگاه چه شد؟

هواداران لیورپول به خوبی می‌دانند که قرار است تابستان تغییری در آنفیلد باشد و چندین بازیکن باشگاه را ترک کنند و سایرین وارد شوند، حالا به نظر می‌رسد یکی از خروجی‌های احتمالی خود را چند خواستگار پیدا کرده است.

https://www.empireofthekop.com/2023/02/08/spurs-mourinho-battle-liverpool-star/ منبع:

علیرغم رکود اخیر ما، این سقوط به تیم‌هایی مانند تیم‌هایی که او در اینجا به آنها پیوند خورده است، ممکن است برای این هافبک مناسب‌تر باشد و ممکن است بتواند در مراحل آخر فوتبالش تحت تأثیر قرار بگیرد.

شماره 8 ما احتمالاً به عنوان یکی از بزرگترین شکست های نقل و انتقالات در دوران سلطنت یورگن کلوپ به یاد می آید، صرفاً به دلیل پولی که ما برای او خرج کرده ایم و ناتوانی او در حفظ جایگاه طولانی مدت در تیم.

همانطور که توسط HITC (از طريق AS Roma Live): ژوزه مورینیو می‌خواهد با تاتنهام در رقابت برای جذب نابی کیتا، هافبک لیورپول به صورت رایگان در تابستان امسال رقابت کند – و مرد مبارز آنفیلد را در ماه‌های آینده به سری آ بیاورد..

فرم ناهماهنگ و مشکلات مصدومیت باعث شده است که این بازیکن گینه ای ندیده باشد که هواداران ما از جدایی احتمالی او ابراز ناراحتی کنند و این بازیکن 27 ساله در آنفیلد حرفه ای متفاوت داشته است.

نبی کیتا قرار است در تابستان با یک انتقال رایگان از قرمزها جدا شود، زیرا قراردادش به پایان می رسد و بنابراین قابل درک است که باشگاه هایی در اطراف تلاش می کنند تا او را با یک معامله ارزان قیمت جذب کنند.

بیشتر بخوانید: مرد لیورپول “نامزد اصلی” برای پست جدید با نزدیک شدن به جدایی تابستانی است – گزارش