اسکالونی: بازی مرگ و زندگی واقعا سخت است

لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتین پس از بازی به خبرنگاران گفت:

انتظارات اسکالونی از بازی با لهستان در روز سوم مرحله گروهی
در مقابل لهستان همانطور که امروز دیدید با تمام وجود و با تمام وجود بازی خواهیم کرد.

در مورد واکنش احساسی پابلو آیمار و هیجان عجیب روی نیمکت آرژانتین
این نشان می دهد که چقدر از کار خود راضی هستیم و چقدر آن را دوست داریم. بعد از بازی برادرم به من زنگ زد و او هم گریه می کرد. همه احساس می کردند که در رویدادی بزرگتر از یک بازی فوتبال هستیم. هر بار که تیم ملی در چنین دیدار حساسی وارد زمین می شود، این احساس ماست. عقل می گوید این بازی مثل بازی های دیگر است، اما نمی توانیم به مردم بگوییم حتی اگر ببازیم، فردا مثل هر روز خورشید طلوع می کند. در نژاد کور هیچکس این حرف ها را نمی پذیرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1855805
6 دسامبر 1401 در 01:47
4.8K |

3نقطه نظر

لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین پس از پیروزی مقابل مکزیک، این دیدار را بازی مرگ یا زندگی نامید.

اسکالونی: بازی مرگ و زندگی واقعا سخت است

بازی های مرگ و زندگی مانند این واقعا سخت است
این هم یک مسابقه فوتبال است، اما بازی در چنین مسابقاتی که در واقع بازی مرگ یا زندگی است، واقعا سخت است. به عنوان کادر فنی باید آرامش را به بازیکنان بدهیم تا آنها وارد زمین شوند و با خیال راحت بازی کنند. اما نمی توان این واقعیت را نادیده گرفت که بازی با پیراهن تیم ملی آرژانتین یک بازی معمولی نیست. این پیراهن سنگین است و بار زیادی بر دوش بازیکنان می گذارد.

آرژانتینی‌ها می‌دانستند که برای زنده نگه داشتن امیدهای خود در مسابقات، در بازی دوم که از قضا در برابر مکزیک سخت بود، به پیروزی نیاز دارند. آنها در نهایت با موفقیت از زمین خارج شدند و با گل های مسی و انزو فرناندو 2-0 حریف را شکست دادند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرژانتین که این کشور را به عنوان یکی از مدعیان جام جهانی قطر معرفی کرده بود، در اولین بازی خود به طور غیرمنتظره ای مغلوب عربستان شد تا بازی دوم برای آلبی سلسته اهمیتی دوچندان پیدا کند.