اسکناس های بوفالو بعد از علائم تکی با تگزاسی ها به RB نیاز دارند

علی‌رغم موفقیت تهاجمی، بیل‌ها از سال 2017 که لسین مک‌کوی برای 1100+ دوید، 1000 یارد راش‌تر نداشتند. دوین سینگلتری در بخش بهتری از سه فصل این تیم به عنوان بازیکن اصلی این تیم بوده است، هر چند که همیشه توسط کمیته ها در پس زمینه بوده است. اما فصل Singletary با وجود بازی در تمام 17 بازی، 870 در سال 2021 است.

آیا بیلز می تواند در مورد دریک هنری یا دالوین کوک باشد؟

این #صورتحساب بهترین شانس برای فرود را دارند #تیتان ها آر بی دریک هنری:

یکی از مشکلات آنها نبود یک بازی در حال اجرا غالب بوده است. بیل ها به عنوان یکی از جرایم پرقدرت در نظر گرفته می شوند و به طور کلی از نظر سرعتی که در فصل به دست می آورند در رده 10 برتر قرار می گیرند.

– TheBillsWire (@TheBillsWire) 7 مارس 2023

Buffalo Bills یکی از قوی‌ترین تیم‌های NFL در چند فصل گذشته بوده است و از زمانی که جاش آلن شروع به بازی با کالیبر MVP کرد، جزو تیم‌های مورد علاقه برای سوپربول بوده است.



https://sportslens.com/news/buffalo-bills-need-rb-after-singletary-signs-with-texans/ منبع:

اما حالا سینگلتری رفته است، پس از امضای قرارداد یک ساله برای رفتن و بازی برای هیوستون تگزاس. بیل ها تنها با دو بازیکن در حال قرارداد با جیمز کوک و نیهایم هاینز باقی مانده اند که هیچ یک از آنها در این زمان در سال گذشته در تیم نبودند.

اما آنها هرگز کاملاً نتوانسته اند از قوز عبور کنند. آنها هر فصل با توقعات زیادی وارد مرحله پلی آف می شوند، اما به شکلی دلخراش کوتاه می آیند.

اسکناس های بوفالو به RB به عنوان نشانه های مجرد با تگزاسی ها نیاز دارند