اسکوچیچ و در حالی که منتظر دیدار تعیین کننده است

شاید خیلی ها فکر می کردند این بار هم مثل دفعه قبل که شایعه کناره گیری اسکوچیچ از تیم ملی داغ شد، سران فدراسیون فوتبال قاطعانه و قاطعانه این موضوع را تکذیب کنند و کروات را سرمربی ایران در جام جهانی معرفی کنند. . ماجرا این بار کمی متفاوت بود و حتی سران فدراسیون هم سعی کردند موضوع جدایی اسکوچیچ را تکذیب کنند.

اما میرشاد مجدی که روز گذشته با حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون با مسئولان وزارت ورزش دیدار کرده بود، قرار است صبح دوشنبه ریاست جلسه را برعهده داشته باشد که در آن اعضای هیات رئیسه و چند تن سایر مسئولان فدراسیون و احتمالاً حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال نیز حضور خواهند داشت. در این جلسه که احتمالا ساعت ها به طول می انجامد، نظرات نهایی در مورد حفظ یا کنار گذاشتن اسکوچیچ داده می شود و در نهایت با اکثریت اکثریت درباره وضعیت بازیکن کروات و تیم ملی برنده خواهد شد. .

در حالی که صبح روز شنبه احسان اوصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت اسکوچیچ سوال شد و او در جلسه روز دوشنبه مسئولان فدراسیون همه چیز را رها کرد، مشخص شد که اخبار جدیدی از نیمکت نشینی تیم ملی ایران در راه است. . اصولی گفت: جلسه روز دوشنبه آخرین جلسه اجماع برای بررسی داده ها در خصوص شرایط تیم ملی خواهد بود و تصمیم نهایی و نهایی در این جلسه اعلام می شود.

با تمام شایعات، حمایت های ریز و درشت پیشکسوتان، کارشناسان، مربیان و… برای اسکوچیچ در موقعیت های مختلف نکته جالبی است. اگرچه اسکوچیچ در بین مدیران فوتبال مخالفان زیادی دارد، اما اکثر افرادی که خاک فوتبال را خورده اند معتقدند حذف اسکوچیچ آنقدر نزدیک به جام جهانی تصمیم منطقی نیست.

به هر حال فردا کوچه فوتبال در خیابان سئول تهران پذیرای خبرنگاران و خبرنگارانی است که برای انتشار سریع آخرین وضعیت نیمکت تیم ملی به ساختمان فدراسیون فوتبال مراجعه می کنند. فردا روز مهمی برای فوتبال است، سران فدراسیون، تیم ملی و دراگان اسکوچیچ، روزی پر از استرس و نگرانی برای فوتبالی که تیم ملی آن باید چند ماه دیگر و به جای برنامه ریزی در بزرگترین تورنمنت جهان شرکت کند. یک آمادگی خوب قبل از جام جهانی، آنها در پشت صحنه درگیر هستند و اتفاقات عجیبی رخ داده است.

اگرچه در دیدار سرنوشت ساز فدراسیون فوتبال، خبر پایان دوران اسکوچیچ در تیم ملی ایران در ساعاتی دیگر منتشر می شود، اما نکته قابل توجه افزایش حمایت از این مربی است.

سرمربی کروات که در شرایط سختی هدایت ایران را برعهده گرفت و توانست با اقتدار تیم ملی را به جام جهانی قطر برساند، حالا که به نیمکت نشینی ایران در بزرگترین فوتبال جهان فکر می کند قرار است از کار برکنار شود. جهان نام های بزرگ فوتبال ایران با مصاحبه هایی در رسانه ها یا شبکه های اجتماعی حمایت همه جانبه خود را از اسکوچیچ اعلام کردند و امیدوارند سران فدراسیون به حرف های دلسوزانه آنها گوش فرا دهند.


سرویس خبر شماره: 1832923
Jul 19, 1401 @ 7:36 ب.ظ
11.5 هزار امتیاز خبر|

34نقطه نظر

تصمیم فدراسیون در مورد نیمکت تیم ملی چیست؟

باید منتظر ماند و دید تصمیم مسئولان فدراسیون در مورد اسکوچیچ و نیمکت نشینی تیم ملی ایران پس از بازی فردا چه خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

جلسه سرنوشت ساز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال فردا برگزار می شود و همه منتظر نتیجه این جلسه مهم روی نیمکت تیم ملی هستند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دراگان اسکوچیچ روزهای سختی را سپری کرد، اگرچه در پستی اینستاگرامی به شایعه برکناری اش از سرمربیگری تیم ملی واکنش نشان داد و اعلام کرد که قصد ندارد پست خود را کنار بگذارد، اما آخرین خبر از فدراسیون فوتبال به ما می گوید که لنگرگاه این مربی کروات دیگر مثل گذشته قوی نیست.