اشاره سیمئونه به رئال؛ دفاع کردند و 2 گل زدند

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو در نشست خبری پس از بازی گفت:“رئال خوب دفاع کرد و در ضدحمله به ما ضربه زد. آنها در ارائه برنامه تاکتیکی خود عالی بودند. سبک بازی رئال را دوست داشتم. آنها نشستند، دفاع کردند و در ضدحملات دو گل به ثمر رساندند. بنابراین شما می توانید خوب دفاع کنید و خوب بازی کنید.” این رئال من را به یاد زمانی می اندازد که دیگو کاستا را داشتم. آن زمان ما اینطور بازی می کردیم. در کل از تلاش بازیکنان تیمم راضی هستم.”

سیمون ادامه داد:“من بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که باید از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم، اما در نهایت فقط یک گل به ثمر رساندیم. رئال سه موقعیت خوب داشت و دو گل به ثمر رساند. فکر کنید ما به گل تساوی نزدیک بودیم، اما درگیری بین بازیکنان در دقایق پایانی تمرکز تیم را به هم زدند.”

دیگو سیمئونه پس از شکست در دربی مادرید، رئال را به خاطر سبک بازی آنها مسخره کرد و گفت که به دنبال ضدحمله است. سیمئونه همیشه به خاطر این سبک بازی مورد تمسخر قرار می گیرد.

اشاره سیمئونه به رئال؛  دفاع کردند و 2 گل زدند


سرویس خبر شماره: 1844361
28 سپتامبر 1401 در 01:59
4.4K |

0نقطه نظر

من از تیمم راضی هستم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اتلتیکو مادرید امشب در ورزشگاه متروپولیتانو دربی را با نتیجه 1-2 مغلوب رئال شد. رودریگو و فده والورده در نیمه اول برای رئال گلزنی کردند و ماریو هرموسو در دقیقه 82 برای اتلتیکو گلزنی کرد. اتلتیکو اکنون در 6 بازی 10 امتیازی شده و در رده هفتم باقی مانده است. فاصله با رئال صدرنشین نیز به هشت امتیاز می رسد.

سیمئونه گفت که از ابتدا با گریزمان بازی می کرد“امشب تصمیم گرفتم از ابتدا با گریزمان بازی کنم. بازی را با ژائو و گریزمان شروع کردیم، اما حتی اگر موقعیت هایی هم داشتیم، به طور کلی در خط حمله راضی کننده نبودیم. با ورود موراتا و قونیه در نیمه دوم، شرایط به وجود آمد. کمی بهتر شدیم و خطرناک‌تر کار کردیم، اگرچه نتوانستیم به هدف خود برسیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی