اشتباهات بازی با رئال را تکرار نکردیم

آنتونی رودیگر ستاره آلمانی چلسی تاکید کرده است که تمامی دیدارهای این تیم تا پایان فصل سخت خواهد بود.


سرویس خبر شماره: 1820299 |
29 تیر 1401 ساعت 18:15 |
1,671 |

0نظرات

آنتونی رودیگر:

آنتونی رودیگر گفت: “ما در نیمه نهایی مقابل کریستال پالاس مانند هفته گذشته مقابل رئال مادرید بازی نکردیم و آن اشتباهات را تکرار نکردیم. البته چنین انتظاری از تیم بود. گل های زیادی را از دست ندادیم.” دوم اینکه ما خوب کار کردیم و دو گلی را که برای صعود به فینال جام حذفی نیاز داشتیم زدیم، می دانیم شرایط برای چلسی چگونه خواهد بود تا اینکه در پایان فصل، تمام بازی های جام های باقی مانده برای ما سخت خواهد بود، اما راهمان را تا پایان فصل ادامه خواهیم داد، در فینال باید اشتباهاتمان در بازی قبلی مقابل لیورپول را اصلاح کنیم و پیروز شویم.

درخشش و گل روبن لوفتوس؟ او در تمام فصل سخت کار کرد و خوب تمرین کرد. روبن لوفتوس بازیکن بسیار متعهدی است و البته در مقابل رئال مادرید بسیار خوب بازی کرد. لوفت هانزا به کریستال پالاس گل زد و ما برای او بسیار خوشحالیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روز گذشته چلسی با دو گل روبن لوفتوس چیک و تیمو ورنر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی از سد کریستال پالاس گذشت. حالا چلسی در فینال 14 می به مصاف لیورپول می رود تا با یک پنالتی عجیب در فینال جام حذفی انتقام شکست خود را بگیرد. آنتونی رودیگر مدافع آلمانی چلسی مدعی شد که این تیم فرصت مقابل پالاس را از دست نداده و باید اشتباهات قبلی خود را در مقابل لیورپول اصلاح کند.