اشتباه محاسباتی پرسپولیس در پاداش جام جهانی!

در نامه باشگاه پرسپولیس آمده است پاداش جام جهانی از دو هفته مانده به جام جهانی محاسبه می شود و تا فردای جام جهانی ادامه دارد و به این ترتیب 1000 دلار پاداش برای بازیکنان در نظر گرفته می شود. 24 روز و هر روز که در مجموع 240 هزار دلار برای هر بازیکن خواهد بود.

بر اساس محاسبات باشگاه پرسپولیس، وحید امیری، مهدی ترابی 160 هزار دلار، علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلیگنجی و رامین رضاییان هر کدام 80 هزار دلار به پرسپولیس می دهند تا در مجموع 640 هزار دلار در اختیار این باشگاه قرار گیرد.

بنابراین وحید امیری و مهدی ترابی در مجموع 360 هزار دلار پاداش برای پرسپولیس خواهند داشت.


سرویس خبر شماره: 1856301
08 دسامبر 1401 ساعت 14:03 |
5.3 هزار |

0نقطه نظر

اما باشگاه پرسپولیس در این زمینه مرتکب اشتباه عجیبی شد؛ به گزارش آسوشیتدپرس، جایزه این جام جهانی از یک هفته قبل از شروع مسابقات تا فردای جام جهانی در مجموع 18 روز آغاز می شود.

باشگاه پرسپولیس در محاسبه پاداش بازیکنان خود دچار اشتباه شد.

اشتباه محاسباتی پرسپولیس در پاداش جام جهانی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه پرسپولیس طی نامه ای رسمی به بازار پایه میزان پاداش مربوط به این باشگاه برای حضور بازیکنانش در جام جهانی را مشخص کرد.

یکی دیگر از اشتباهات مهدی ترابی دو فصل است که در تیم پرسپولیس حضور دارد و به همین دلیل باشگاه قطری سهمی از پاداش او نخواهد داشت.

بنابراین مجموع پاداش قرمزها حدود 540 هزار دلار خواهد بود و باشگاه پرسپولیس در این زمینه 100 هزار دلار اشتباه کرده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

حضور علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلیگنجی و رامین رضاییان نیز پاداش تقریبی 180 هزار دلاری را برای پرسپولیس در پی خواهد داشت.