اشرف حکیمی تکذیب کرد: امباپه در پاریس خوشحال است


اشرف حکیمی نیز پس از سوت پایان بازی و تساوی 1-1 مقابل بنفیکا به خبرنگاران گفت: این مسائلی است که مردم مطرح می کنند و صحت ندارد، من هر روز او را خوشحال می بینم. کیلیان از حضور در جمع ما خوشحال است. او نشان داد که امشب او تلاش کرد و گل زد و فردا هم وضعیت به همین منوال خواهد بود.”
دیروز برخی رسانه ها گزارش دادند امباپه و سرخیو راموس قرار است امروز به مادرید بروند و احتمالا با مدیران رئال مادرید مذاکره کنند.
مدافع سابق رئال مادرید افزود: برنامه ای برای فردا ندارم (می خندد) هیچکس به من چیزی نگفت. می دانم که فردا تمرین داریم. این خبر را در شبکه های اجتماعی دیدم اما نمی دانم دیگر چه خبر است. مردم در اوقات فراغت خود انجام می دهند. این خبر هیچ تاثیری بر تمرکز تیم ما ندارد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورش سه”، چند رسانه اسپانیایی و فرانسوی روز گذشته مدعی شدند امباپه از رد پیشنهاد رئال مادرید و تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن ناراحت و پشیمان شده است.
به گزارش روزنامه اسپانیایی مارکا، سران این باشگاه به قول هایی که به این بازیکن داده بودند عمل نکردند و همین باعث شد او احساس کند از سوی پاری سن ژرمن به او خیانت شده است.
کریستوف گوتیه سرمربی پاری سن ژرمن در نشست خبری خود پس از پایان بازی شب گذشته مقابل بنفیکا مدعی شد که این سوال کاملا نادرست بوده و صرفا بر اساس یک شایعه غیرمستند بوده است.


سرویس خبر شماره: 1847755
20 اکتبر 1401 ساعت 12:45 ب.ظ
1.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اشرف حکیمی ستاره مراکشی پاری سن ژرمن معتقد است که خبر تصمیم کیلیان امباپه برای جدایی از این باشگاه شایعه است.

اشرف حکیمی تکذیب کرد: امباپه در پاریس خوشحال است