اشکان دژاگه اولین ایرانی در کینگز لیگ (عکس)


سرویس خبر شماره: 2020132
20 مه 1403 ساعت 9:00 ق.ظ.
3.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به دعوت ماریو گوتزه

اشکان دژاگه تنها ایرانی حاضر در لیگ کینگز 2024 خواهد بود و این تورنمنت را برای ایرانیان جذاب خواهد کرد.

اشکان دژاگه اولین ایرانی در کینگز لیگ (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جام جهانی پادشاهان فوتبال 2024 از 15 خرداد و به مدت 12 روز در مکزیک برگزار می شود، تورنمنتی که با تلاش جرارد پیکه و آگوئرو و نام های بزرگ فوتبال مانند ایکر کاسیاس راه اندازی شد. نیمار و زلاتان ابراهیموویچ نیز به عنوان مربی در این دیدارها حضور خواهند داشت. این مسابقات به سبک سوئیسی برگزار می شود و جایزه یک میلیون دلاری به تیم قهرمان تعلق گرفته است.

ماریو گوتزه به عنوان سرمربی تیم آلمانی حاضر در مسابقات با اشکان دژاگه کاپیتان سابق تیم ملی ایران تماس گرفت تا به همراه چند بازیکن دیگر در این تیم هفت نفره حضور داشته باشد. و دژاگه تنها نماینده ایران در تیم یونیورس اف در آلمان بازی می کند و چندی پیش چند بازیکن فوتسال و فوتبال آلمان از فوتبال خداحافظی کردند.

2019904

اشکان دژاگه به ​​عنوان یکی از ستاره های بوندسلیگا و لیگ برتر در سال های اخیر با ولفسبورگ آلمان به مقام قهرمانی رسید و با تیم ملی ایران در دو دوره جام جهانی شرکت کرد و عنوان قهرمانی زیر 21 سال اروپا را به دست آورد. با نسل طلایی فوتبال آلمان. شاخص ترین بازیکن نماینده آلمان است.

توتی، ناینگولان، چیچاریتو، ادن هازارد، فالکائو، ریو فردیناند از جمله ستارگان دنیای فوتبال هستند که تاکنون حضور خود را در این تورنمنت اعلام کرده اند. و قطعا حضور یک ستاره ایرانی در این مسابقات بر جذابیت و اهمیت این مسابقات برای ایرانیان خواهد افزود.

مجله اخبار فوتبال داخلی