اشکش: ما به سکه و ریسمان، یا جادوگر اعتقادی نداریم!


سرویس خبر شماره: 2020153
20 اردیبهشت 1403 ساعت 11:36 ق.ظ |
729

0نقطه نظر

ما 56 امتیاز گرفتیم که همه آنها فوتبال بود.

ابراهیم اشکش سرمربی نفت مسجد سلیمان از عملکرد بازیکنانش بسیار راضی است.

اشکش: ما به سکه و ریسمان، یا جادوگر اعتقادی نداریم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم نفت مسجد سلیمان در دیدار این هفته لیگ یک در حالی که با نتیجه 2 بر صفر از داماش عقب بود، موفق شد بازی را 2 بر 2 کند تا از شکست این هفته دور بماند و در شرایطی که این … این تیم یکی از چهار تیم برتر جدول رده بندی است تا یک امتیاز مهم به دست آورد. ابراهیم اشکش سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان که از وضعیت داوری این دیدار به شدت ناراضی بود در ابتدای گفت و گو با خبرنگاران گفت: آقای یاسر همرنگ یکی از بهترین داوران کشور است و صحنه هایی در این مسابقه می توانست قضاوت بهتری داشته باشد. صحنه های تلویزیونی می گوید ما گل زدیم و توپ از خطی که او ندیده بود عبور کرد. صحنه های تلویزیونی می گویند که این داور می توانست 2 پنالتی به ما بدهد اما باز هم نمی توانم در مورد او صحبت کنم چون آقای همرنگ یکی از داوران خوب کشورمان است و از کارشناسان می خواهم در مورد این صحنه ها و آنها قضاوت کنند.

او ادامه داد: این مسابقه بازی بسیار خوبی بود و با وجود اینکه من به عنوان داور شروع کردم، اما این مسابقه فوتبال تماشاگر پسند بود. در کنار شرایط هر دو تیم، فوتبالی بود که با اتفاقات مختلفی همراه بود و هر دو تیم سعی داشتند فوتبال خوبی را به نمایش بگذارند. نباید اشتباهات فردی در نیمه اول را فراموش کنیم. تیمی که می خواهد قهرمان شود نباید اینطور باشد. ما مسائلی داشتیم که هر وقت فرصتی پیدا کنم درباره آنها صحبت خواهم کرد. با سختی های فراوان کار را جلو بردیم. 9 هفته پنجره ما بسته بود و مشکلات پی در پی داشتیم که در مورد آنها صحبت خواهم کرد.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره روند پیشرفت تیمش توضیح داد: 4 بازی دیگر باقی مانده و اکنون از 4 بازی حداکثر امتیاز را می خواهیم. دست از تلاش بر نمی داریم و انشالله علاوه بر نتایجی که امیدواریم به اتفاقات مهم فوتبالی هم دست پیدا کنیم. تیم ما یک تیم فوتبال است و هیچ حمایتی جز فوتبال وجود ندارد و این برای تیم ما یک نکته مثبت است. به مسئولان باشگاه می گویم نگران نباشند و در مورد هیچ تیم دیگری صحبت نمی کنم، فقط درباره تیم خودمان صحبت می کنم. ما نه به دعوا اعتقاد داریم، نه به سکه و جادوگر، نه به عوامل ناپاک فوتبال اعتقاد داریم. ما فقط به ذات ناب فوتبال اعتقاد داریم و فقط تلاش می کنیم. نمی دانم روش ما خوب است یا بد، اما افتخار می کنم که تیم ما فوتبال بازی می کند. این 56 امتیازی که داریم فوتبال است و به تیمم خسته نباشید می گویم. امیدوارم 12 امتیاز باقیمانده را هم کسب کنیم. به کوبل داوری و تیم داوری خوبی که در این مسابقه حضور داشتند، خسته نباشید می گویم. شاید هم اشتباه کرده چون آقای همرنگ خیلی آدم شریفی است و ما مشکلی با او نداریم. تیم داماش هم تیمی ریشه دار است و امروز برای ماندن جنگید. وقتی این نیمه را دیدم تعجب کردم چرا داماش با این کیفیت اینجا در جدول است.

مجله اخبار فوتبال داخلی