اشک های امیر ارسلان مهار نشد (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1851626
12 نوامبر 1401 ساعت 11:44 |
7K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

مثل آخر فیلم پاپیون و اون گریه بلند

محمدرضا تقی خانی



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرانجام ارسلان در روز بازی با هواداران نام خود را در ترکیب اصلی دید تا قبل از تعطیلی لیگ به یکی از بازیکنان ثابت تیم تبدیل شود. بله، ستاره آبی ها در دربی ها بالاخره به چیزی که می خواست رسید و در سوپرکاپ نقش اصلی تیم را برعهده گرفت، جایی که به دنبال اثبات خودش بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وقتی از ارسلان مطهری صحبت می کنید باید به یاد داشته باشید که او در روزهای اول پس از پایان فصل نقل و انتقالات پشت دروازه تمرین کرد و نامش در لیست 18 نفره قرار نگرفت. بازیکنی که باشگاه برای خالی کردن لیست تصمیم گرفته بود در لیست فروش قرار دهد، اما همان شب ارسلان حاضر به ترک باشگاه محبوبش نشد، با سرپیچی از تصمیم باشگاه، در تیم ماند، حتی به قیمت تمرین پشت دروازه و تماشای بازیکنان کلیدی در حالی که Rs.
این داستان بازیکنی است که در اولین حضور رسمی خود در استقلال، آن تیم را با دو گل مقابل الریان به لیگ قهرمانان آسیا رساند و با زدن سه گل به پرسپولیس در جریان بازی، محبوب هواداران شد. مجبور شد بر خلاف غلات پیش برود و او حتی در شرایطی دل‌ها را به دست می‌آورد که هیچ‌کس به عنوان گزینه اصلی روی او حساب نمی‌کرد و با لغو انتقال کاوه رضایی، حتی عده‌ای عصبانی شدند.
در آن زمان به نظر می رسید که ساپینتو به کابوس او تبدیل شده بود. فردی مثل میرقادب مسئول اجرای تصمیم باشگاه بود اما این اتفاق نیفتاد و پرتغالی بعد از خط ارسلان ناجی او شد و گیتس پا به زمین تمرین گذاشت و از روی سکوها به نیمکت رسید. در روزهای بعد و در دقایقی که تیم به یک گلزن نیاز داشت، مطهری به یکی از جانشینان ساپینتو تبدیل شد تا رابطه عاشقانه اش با استقلال را دوباره به مسیر خود برگرداند.

ستاره استقلال در شب درخشش، مهدی قیدی در فینال سوپرجام، ارسلان مطهری بود که سه ماه سختی را برای این لحظه پشت سر گذاشت.

اشک های امیر ارسلان مهار نشد (تصویر)

تنها مهاجم آبی ها در رویارویی با نساجی قائمشهر در دقیقه 52 با یک برگردان کامل توپ به سمت نورگیر مقابل به کرنر مهدی پور برخورد کرد تا درخشش واقعی اراده تمام نشدنی خود را قربانی کند و استقلال را فاتح بازی تک سوپرجام کند. . .
بعد از گل و قدم های محکم اشک در چشمان ارسلان جمع شد

نشان دهنده سختی هایی است که ارسلان برای این لحظه پشت سر گذاشته تا روی سکو برود.
حرف های زیادی داشت و عصبانیت زیادی داشت. پاسخی به تمام حکایات. پاسخی به طرفداران سرخورده ای که به آن برچسب تمام شده دادند. آن گل همان گریه معروف سکانس پایانی فیلم پاپیون بود که موسیقی جری گلداسمیت را نداشت!
چه داستان بزرگی بار دیگر ورزشکاری که از ناامیدی به افتخار رسید و اولین جام را به تیمش تقدیم کرد. او ساپینتو را نداشت که این انگیزه را دید و به مهاجم عصبانی خود اعتماد کرد!