اشک های بازیکنان وفادار و سرمربی تیم شگفت انگیز است

میخائیلوویچ؛ جلسه محرومیت یوونتوس، میلان و سرطان با هم!

همسر میهایلوویچ تنها کسی است که می تواند در کنار ستاره سابق فوتبال باشد


سرویس خبر شماره: 1822050 |
10 ارديبهشت 1401 ساعت 00:47 |
4,835 امتیاز خبر|

1نظرات

عکس عجیب میخائیلوویچ در بیمارستان

میهایلوویچ و بولونیا نه تنها ناامید نشدند، بلکه دو تساوی مهم مقابل میلان و یوونتوس و یک پیروزی مقابل سمپدوریا در دالرا داشتند. مسابقات میخائیلوویچ با وجود حضور در بیمارستان با توجه و علاقه دنبال می شود. با این حال، مدیریت این تیم در حال حاضر بر عهده میروسلاو تانجیا است.


بازیکنان بولونیا پس از برد اینتر به بیمارستان آمدند و با تشویق سینیسا اشک در چشمانشان جاری شد.

سینیشا با چشمانی اشکبار، صورت خیس و احساس از پنجره اتاق خوابش به کسانی که او را تشویق می کردند گفت که شما ده سال به زندگی من اضافه کردید. میهایلوویچ اکنون سرمربی تیمی است که به تنهایی سرنوشت قهرمانی سری آ را تغییر داد و با پیروزی مقابل اینتر به اوج خود در ایتالیا رسید.
بی شک تا زمانی که فوتبال هست داستان سینیشا می تواند الگویی باشد برای همه کسانی که نمی خواهند بروند چرا که نام او برای همیشه ما ایرانی ها را به یاد آن خط کشیده شده در پای تیرک دروازه نیما نکیسا در سال 1377 می اندازد. جام جهانی.

میهایلوویچ علیرغم برخوردهای سنگینی که انجام می دهد، هرگز فراموش نمی کند که تیمش را به صورت روزانه تحت نظر داشته باشد. او زنگ ساعت را برای صبح زود تنظیم می کند، گزارش ها را می خواند و قبل و بعد از هر تمرین از طریق تماس تصویری با دستیارانش ارتباط برقرار می کند تا آخرین وضعیت بازیکن را بررسی کند.
همچنین قبل از هر بازی بولونیا کارکنان خود را برای جلسه فنی فرا می خواند و در پایان بازی یکی از همکارانش با تماس تصویری سینیشا را برای صحبت در رختکن آماده می کند و تا کنون پس از سه بازی، آن بازیکنان از گفتن خسته نمی شوند.
روند درمان او در بیمارستان نشان می دهد که او چقدر شجاعت و انرژی در این مرد برای مبارزه با سرطان دارد که نه او را ناامید کرد و نه از عشق او به فوتبال کاسته شد. طبق پروتکل های بیمارستانی در ایتالیا به دلیل ابتلا به کرونا، سینیچا در این مدت به جز همسرش کسی را ندیده است و در تمام این مدت از طریق ویدئو کنفرانس با دیگران ارتباط برقرار کرده است.
اما احتمالاً خاص ترین واکنش به وضعیت سینیشا مربوط به بازیکنان تیمش است. جایی که بعد از شکست اینتر با اتوبوس به بیمارستانی که سینیشا در آن بستری است آمدند و به او انگیزه زیادی دادند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سینیشا میهایلوویچ با قدرت و شجاعت فراوان به مبارزه خود با سرطان خون ادامه خواهد داد اما با جزئیات روند درمانی خود در بیمارستان، شاید نتواند بر این بیماری غلبه کند.
حدود یک ماه پیش، سینیشا میهایلوویچ از بازگشت احتمالی بیماری دردناک خود، سرطان خون، خبر داد. اسکن‌ها نشان داد که احتمال بازگشت بیماری که او قبلاً به آن مبتلا شده بود و چند سال پیش شکست خورده بود وجود دارد. روند بهبودی عالی بود، اما همانطور که اغلب اتفاق می افتد، این بیماری ها می توانند دوباره ظاهر شوند.

اینجا چهره میهایلوویچ در بیمارستان و در شرایط قرنطینه و ویزیت است



مجله اخبار فوتبال خارجی