اصرار سلیمی به بازی استقلال با بخیه


سرویس خبر شماره: 2020213
20 مه 1403 در 6:19 ب.ظ.
29.1 هزار امتیاز خبر|

41نقطه نظر

مدافع استقلال با وجود مصدومیت شدید به دنبال حضور در این تیم است.

اصرار سلیمی به بازی استقلال با بخیه

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جواد نکونام در حساس ترین قسمت فصل با بدشانسی عجیبی روبرو شد و در دیدار دوشنبه آینده هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان، ایمان سلیمی و صالح حردانی در دسترس نیستند. به دلیل محرومیت، ایمان سلیمی نیز به دلیل مصدومیت در اختیار او نیست.

ایمان سلیمی که یکی از مهره های تاثیرگذار استقلال در این فصل بوده و در خط دفاعی این تیم به خوبی بازی کرده است، در دیدار اخیر مقابل ذوب آهن تلاش زیادی برای گلزنی کرد اما در دقیقه 31 پس از ضربه سر جلال الدین مشاریپوف با ضربه سر و ضربه سر به گل رسید. توپ اختلاف کم از روی دروازه به بیرون رفت، او با مدافع حریف برخورد کرد که منجر به مصدومیت بازیکن آبی شد.

مدافع استقلال با مصدومیت حدود 10 دقیقه مقابل ذوب آهن به میدان رفت اما شکستگی و خونریزی بینی او را مجبور به ترک زمین کرد و برای دومین بار در این فصل با مصدومیت از ناحیه صورت، بازی را ترک کرد.

2019377

سلیمی با توجه به این مصدومیت شدید پس از دیدار با ذوب آهن مجبور به بخیه شدن بینی خود شد و حالا با توجه به تعصبات و علاقه ای که به تیمش دارد اصرار دارد به میدان برود و مقابل فولاد خوزستان بازی کند.

مدافع استقلال در نظر دارد در بازی بعدی مقابل فولاد خوزستان با تایید پزشکان به میدان برود و در صورت لزوم ماسک بزند و بعد از این بازی بینی خود را ترمیم کرده و در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت. پایان فصل

مجله اخبار فوتبال داخلی