اصرار یحیی بر عدم مربیگری!

اما اگر یحیی بر جایگاه فعلی خود پافشاری کند، درویش برای چالش بزرگ انتخاب جانشین گل محمدی آماده خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرارداد یک ساله پرسپولیس با یحیی گل محمدی تا حد زیادی تکلیف نیمکت این تیم را مشخص کرده بود تا اینکه شایعاتی مبنی بر برکناری سرمربی پرسپولیس به گوش رسید و در اولین مصاحبه پس از دبل به صورت رسمی پایان یافت. او این شایعات را تایید کرد.

اما پیگیری های دیگر خلاف این فرضیه را تایید می کند. بر این اساس گل محمدی تصمیم جدی برای خداحافظی از نیمکت پرسپولیس گرفته و قصد دارد برای فصل آینده روی نیمکت پرسپولیس نباشد.

پس از این صحبت ها شاید بسیاری از هواداران پرسپولیس تصور می کردند که یحیی برای گرفتن امتیاز بیشتر از مدیریت باشگاه این اظهارات را مطرح کرده و قصد دارد نقل و انتقالات را به این شکل به نفع تیمش اصلاح کند.

اما نکته مهم در تحولات پرسپولیس این است که فردا (26 خرداد) مجمع این باشگاه برگزار می شود و درویش برای رفتن به ماموریت بعدی خود ابقا می شود.

1743463


سرویس خبر شماره: 1942148
Jun 15, 1402 @ 22:56
155 امتیاز خبر

0نقطه نظر

آغاز تلاش درویش برای آغاز مذاکرات

او قصد دارد در چند روز آینده با یحیی گل محمدی جلسه ای برگزار کند و او را برای ادامه حضور در پرسپولیس راضی کند. شاید این مهم ترین ماموریت مدیرعامل پرسپولیس باشد که البته شاید در شرایط فعلی شانس چندانی برای موفقیت آن نباشد.

اما در هر صورت، درویش تمام تلاش خود را می کند تا یحیی گل محمدی را برای یک سال باقی مانده سرمربی تیم نگه دارد تا اولین چالش خود را به عنوان سرمربی تیم تجربه نکند.

درویش به زودی با یحیی برای حفظ او مذاکره می کند اما…

اصرار یحیی بر عدم مربیگری!