اصول: تعلیق نخواهیم شد – تمرین 3

سخنگوی فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه بهتر است رئیس فدراسیون فوتبال که برای مراسم قرعه کشی جام جهانی به قطر سفر کرده است، برای برقراری دیپلماسی ورزشی با رئیس فیفا دیدار کند، گفت: این اتفاق می افتد. قطعا اتفاق می افتد.” میدانم؛ قراری گذاشته شده و انشالله آقای ماجدی با آقای اینفانتینو ملاقات خواهد کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با برنامه نوروزی فوتبال در واکنش به مشکلات پیش آمده در حاشیه بازی ایران و لبنان در مشهد گفت: به سهم خودم همه اقوام که مورد آزار و اذیت و بدرفتاری قرار گرفته اند. افراد سودجو وارد شدند. معذرت می خواهم.


سرویس خبر شماره: 1817374 |
10 فروردين 1401 ساعت 20:50 |
23,420 |

26نظرات

ناظر فیفا از مشکلات آگاه بود.

وی ادامه داد: من تعجب می کنم که برخی مسائل ملی در بحث های خاص و شخصی خود درگیر می شود. همه باید یک صدا پشت منافع تیم ملی و فوتبال ملی باشیم.

بر اساس گزارش ناظر فیفا، سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت مشکلی وجود نخواهد داشت.

اصولی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون به طور کامل از اسکوچیچ برای نیمکت نشینی ایران در جام حذفی حمایت می کند، پاسخ داد: بله.



مجله اخبار فوتبال داخلی

او گفت: «بعضی از مدت‌هاست علاقه‌مند بودند که نبض بدهند و دوست داشتند فوتبال ایران تعلیق شود، اما ناظر فیفا کاملاً از این روند آگاه بود. ما آن را توجیه کردیم و او در گزارش خود اشاره کرد که در 72 ساعتی که در این موضوع فعال بودیم، امکان ایجاد زیرساخت‌هایی که در آیین‌نامه مسابقات بین‌المللی فیفا تعریف شده بود وجود داشت که باید دسترسی ایمن به خدمات سلامت را فراهم کنیم. و … در ورزشگاه امام رضا در این مدت کوتاه امکان پذیر نبود.

اصولی خاطرنشان کرد: با گزارش ناظر فیفا تاکنون هیچ نقطه، تماس و ایمیلی نداشته ایم و گزارش به همین صورت تهیه شده و کاملا توجیه شده است. انشالله هیچ اتفاقی نمی افته