اضطراب در مادرید: جراحی سختی در انتظار بلینگهام است


سرویس خبر شماره: 2055332
27 جولای 1403 ساعت 11:09 ق.ظ |
4.7 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

جود بلینگهام چاره ای جز انجام عمل جراحی برای حل مشکل شانه خود نخواهد داشت.

اضطراب در مادرید: جراحی سختی در انتظار بلینگهام است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جود بلینگهام سال گذشته در نقل و انتقالات تابستانی دورتموند را ترک کرد و به رئال مادرید پیوست و خیلی زود توانست خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان این تیم معرفی کند و با فشار و انتظارات فراوان. . این باشگاه اینجاست تا تطبیق پیدا کند و تحسین های زیادی را به همراه داشته است.

در یکی از بازی های فصل گذشته بود که این بازیکن پس از برخورد با بازیکن حریف دچار مصدومیت شدید از ناحیه کتف شد و تا چند هفته نتوانست رئال مادرید را همراهی کند اما پس از پیگیری مراحل درمانی فرصت حضور پیدا کرد. دوباره زمین با این حال، مشخص بود که مشکل به طور کامل حل نشده است.

2022051

این ستاره انگلیسی در تابستان امسال به دلیل بازی با تیم ملی کشورش در جام ملت های اروپا 2024 خوش شانس نبود که تحت عمل جراحی قرار بگیرد و موفق شد عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند اما حالا کادر پزشکی و کادر فنی رئال مادرید از شرایط بسیار راضی هستند او مضطرب است.

رئال مادرید به خوبی از این واقعیت آگاه است که بلینگهام برای رفع کامل مشکل چاره ای جز جراحی شانه ندارد و در نهایت باید این عمل را انجام دهد، اما اتلتیک خاطرنشان کرده است که مدت غیبت او پس از این عمل، این است. تقریبا دو تا سه ماه طول می کشد که برای رئال قابل قبول نیست و همین موضوع باعث نگرانی های زیادی در این باشگاه شده و تصمیم گیری در این مقطع را برای آنها سخت کرده است.

مجله اخبار فوتبال خارجی