اطلاعیه تیم خصوصی چهارم: حامیان فروشی نیستند!


سرویس خبر شماره: 2050352
2 ژوئیه 1403 در ساعت 6:00 ب.ظ.
1.4K |

0نقطه نظر

مدیرعامل ههادر شایعه فروش فرنچایز این باشگاه را تکذیب کرد.

اطلاعیه تیم خصوصی چهارم: حامیان فروشی نیستند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از اعلام خبر فروش تراکتورسازی و نساجی به عنوان دو تیم خصوصی، زمزمه هایی مبنی بر فروش فرنچایز هواداران به گوش می رسد.

پس از جلسه هیات مدیره و مالک کانون هواداران، محمدجواد رحیمی، مدیرعامل کانون هواداران، شایعه فروش این فرنچایز را کاملا کذب و پوچ اعلام کرد.

مدیرعامل باشگاه هوادر همچنین از ادامه برنامه های ورزشی و اقتصادی گروه مالکیت و مدیریت مجموعه در فصل پیش رو خبر داد و افزود.: متأسفانه سیاست سکوت و پرهیز از ورود به جزییات بی مورد از سوی ما، گاهی باعث می شود که به مرور زمان پچ پچ ها برجسته شود وگرنه همه می دانند که صداقت در گزارش گیری، شیوه همیشگی ما در برخورد با رسانه ها، کارشناسان و علاقه مندان بوده و خواهد بود. .

محمدجواد رحیمی فروش امتیازات را حق طبیعی باشگاه داران خصوصی می داند و ادامه می دهد: خوشبختانه باشگاه ما از هیچ سازمان، نهاد، بخش، سازمان، هلدینگ، شرکت و … حمایت اداری و مالی دریافت نمی کند، اما مالک مجموعه همیشه در کنار ماست و جای تشکر دارد که علاوه بر فروش و یا حتی مذاکره در مورد فروش نیز مسئولیت من است و هیئت مدیره آن را قرار داده است.

مدیرعامل هوادار به نکته جالبی هم اشاره کرد: برای اولین بار باید بگویم که در بازی خانگی هفته های اخیر مقابل گل گهر که اتفاقاً با پیروزی ما به پایان رسید مالک کانون هواداران برای اولین بار و پس از سه سال پس از خرید مجموعه ، به استادیوم پاس رفتم. قوامین به تهران آمد و با من و سایر اعضای هیئت مدیره برتری تیمش را مشاهده کرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که علاقمندان در آینده وارد مرحله درآمدزایی شوند.

مجله اخبار فوتبال داخلی