اطلاعیه پرسپولیس برای حضور بانوان در ورزشگاه

این موضوع در ارتباط با حضور بانوان محترم از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود زیرا عدم رعایت آنها برای آنها مشکل ایجاد می کند و همچنین برای هوادارانی که برای خرید بلیت به ورزشگاه مراجعه می کنند مشکل ایجاد می کند.

باشگاه پرسپولیس در خصوص حضور هواداران زن پرسپولیس در ورزشگاه برای دیدار مقابل صنعت نفت آبادان اطلاعیه ای منتشر کرد.

اطلاعیه پرسپولیس برای حضور بانوان در ورزشگاه


سرویس خبر شماره: 1841347
سپتامبر 09, 1401 در 2:31 ب.ظ
3.4K |

4نقطه نظر

بدون بلیط به ورزشگاه نروید

همچنین طبق اطلاعیه سامانه فروش الکترونیک بلیت ورودی بانوان محترم در ضلع شرقی ورزشگاه پارکینگ شماره 21 می باشد.برای عبور از موانع کنترلی تیراژ کارت ملی خود را همراه داشته باشید. . توجه داشته باشید که دستگاه فقط با خواندن کارت ملی و در صورتی که قبلاً با همان کد بلیط تهیه شده باشد، گذرنامه صادر می کند. در غیر این صورت همراه داشتن پرینت بلیط برای خوانا بودن بارکد الزامی است.
توجه داشته باشید که دروازه های ورودی ورزشگاه فقط یک بلیط را برای همان موقعیت مجاز می کند. بنابراین بلیط های خریداری شده برای شمال، جنوب و سکوها تنها در گیت های ورودی مربوط به همان موقعیت معتبر بوده و امکان عبور از سایر ورودی های ورزشگاه را نخواهد داشت. این قانون برای همه تماشاگران اعم از مرد یا زن یکسان است.

بدیهی است به دلیل استقبال، هیجان و اشتیاق وصف ناپذیری که وجود دارد، ظرفیت فعلی پاسخگوی نیازهای فعلی نخواهد بود. لذا توجه علاقه مندان عزیز را جلب می نماییم که رعایت نکات ذکر شده شرایطی را برای حضور بیشتر بانوان محترم ایجاد می نماید.
ابتدا بار دیگر تاکید می شود برای جلوگیری از برهم زدن نظم، گروه هواداران تنها در صورت تهیه بلیت الکترونیکی به ورزشگاه می روند و از حضور بدون بلیط به ورزشگاه به طور جدی خودداری کنند.

از حمل کیف دستی و هر گونه اشیاء ممنوعه و خطرناک یا اشیاء قابل پرتاب خودداری کنید. این اقلام نمی توانند وارد ورزشگاه شوند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

هواداران باید موارد دیگری را نیز رعایت کنند. در میان اشیایی که باید بپوشند یا از پوشیدن خودداری کنند. البته حمل وسایل تیز، تیز و حتی غیر برنده که با آن احتمال آسیب رساندن به دیگران وجود دارد ممنوع است. خانم های عزیزی که تجربه باشگاه رفتن را نداشته اند، توجه داشته باشید که بسیاری از اقلام رایجی که روزانه آنها را همراهی می کنند جزو موارد ممنوعه ورود به باشگاه می باشد. از جمله باید به احتمال پرتاب آنها اشاره کرد و از این رو ماموران انتظامی و امنیتی مستقر در ورزشگاه وظیفه دارند از ورود این اشیا جلوگیری کنند. حتی آب بسته بندی هم می تواند یکی از آن اقلام باشد و می توان از بوفه آب و سایر مایحتاج تهیه کرد. همچنین به عنوان مثال می توان به بطری ها، اسپری ها یا پاوربانک های ادکلن اشاره کرد. بهتر است تا حد امکان از حمل وسایل غیر ضروری و کیف دستی خودداری کنید.

به گزارش «ورزه سه»، در این آگهی آمده است; اول از همه، ما راضی هستیم. با حمایت و تلاش نهادهای مختلف، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال شاهد حضور هواداران زن در ورزشگاه ها هستیم.