اظهارات تند قاسم پور در واکنش به انتخاب کی روش

این بیانیه اعتراضی را می خوانیم:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، از روزی که کمیته فنی برکناری اسکوچیچ رای گیری کرد و با کمی تاخیر رئیس جدید این تصمیم را نهایی کرد، زمان زیادی نمی گذرد اما در این بین اعضای کمیته فنی و اساسا ماهیت این موضوع کمیته مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته است.

*همانطور که همه می دانید و آقایان هم از این مشکل مطلع هستند، برای انتخاب سرمربی باید از بازوی مشورتی که کمیته فنی است استفاده می کردند و با توجه به اینکه هیچ اقدامی در خصوص انتخاب نفرات جدید انجام نشده است. بنابراین این موضوع باید با اعضای سابق کمیته فنی مطرح می شد و چون از قبل سرمربی را انتخاب کرده بودند (در صحبت های کی روش هم به این موضوع اشاره شد که اگر یکی از اعضای داوطلب فدراسیون به عنوان سرپرست انتخاب شود. ، شما درگیر موضوع سرمربی هستید) حداقل به نظر می رسید که یک اقدام مشورتی صورت گرفته است، بعد می گویند مدیران هیئت مدیره به این نتیجه رسیده اند که این فرد فعلا سرمربی باشد. بنابراین مردان مدعی و مانور مدیریتی در این زمینه حتی اصول اولیه مدیریت را رعایت نکرده اند و خود این پرسش جای تأمل دارد.

* ما حاضریم اگر اراده و جسارت آقایان چنین است با حضور اربابان روزنامه و صدا و سیما هر جا که آقایان تصمیم گرفتند این موضوع مطرح شود تا واقعیت برای همه فوتبال روشن شود. هواداران و ملت بزرگ ایران و می توانند قضاوت کنند.


سرویس خبر شماره: 1844730
30 سپتامبر 1401 @ 12:29 |
4.2 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

چرا یک بار نظر ما را نپرسیدید؟

* بالاخره اگر مثل آقای دادکان فوتبالیست هستند، همه مسائل را به صراحت به ملت بزرگ و فهیم ایران و مردم فوتبال مطرح کنند و قضاوت را به آن عزیزان بسپارند.

* اگر واقعاً جرأت پاسخگویی به این سؤال را دارند بسم الله; این حوزه و این میدان. به دنبال پاسخ دادن به آن چرا بعد از انتخاب کیروش به برخی از اعضای کمیته فنی فشار آوردند که با انتخاب او موافقت کنند؟ چرا خطاب به من، دهیار، استیلی و… نگفت؟ ? چون آقایان جرأت این کار را نداشتند و می دانستند که این افراد به هیچ وجه اصول آنها را زیر پا نمی گذارند و به اصول حرفه ای خود پایبند هستند.

با آرزوی موفقیت و سربلندی برای تیم ملی
ابراهیم قاسم پور



مجله اخبار فوتبال داخلی

چرا بعد از انتخاب کیروش به برخی از اعضای کمیته فنی فشار آوردند که با انتخاب او موافقت کنند؟

اظهارات تند قاسم پور در واکنش به انتخاب کی روش

از سوی دیگر خود این اعضا به رهبری ابراهیم قاسم پور نسبت به بی توجهی سرپرست سابق و سرپرست جدید فدراسیون اعتراض دارند و حالا قاسم پور در بیانیه ای رسمی که در اختیار “ورزه سه” قرار داده است، نظرات خود را اعلام کرده است. .

* خیلی ساده و روان می گویم. بحث انتخاب و عدم انتخاب یک نفر مطرح نیست، بحث روش خاصی است که آقایان مسائل فوتبالی یا اصول مدیریتی را رعایت نمی کردند. اگر مردان به خرد جمعی و اصول مدیریت اعتقاد دارند، چه اصولی را در انتخاب خود ملاک قرار داده اند؟

* من چندین بار در مورد کمیته فنی صحبت کرده ام و همانطور که به سرورها و اهالی فوتبال گفته ام، مفهوم خرد جمعی برای اعضای محترم فعلی فدراسیون فوتبال مفاهیم و تعاریف خاص خود را دارد که حداقل برای آنها شناخته شده نیست. افرادی مثل من و اهالی فوتبال، و آن را می فهمند، یعنی فقط برای مردان.

* به هر حال برای تیم ملی چه با حضور کی روش و چه بدون حضور آرزوی موفقیت دارم چرا که تفکر من اصلا سیاسی نیست و به عزت کشورم اعتقاد دارم.