اظهارات تکان دهنده پوگبا; من تمام کردم؛ من مرده ام…/وقتی یک اشتباه مسیر زندگی را تغییر می دهد + فیلم

تست داروی پل پوگبا در آگوست سال گذشته مثبت شد و این ستاره از سپتامبر 2023 با محرومیت 4 ساله از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال روبرو شد و او را تا سال 2027 که بیش از 34 سال سن خواهد داشت، از بازی حرفه ای باز می دارد. این چنین نخواهد بود.

پوگبا قبل از پیوستن به منچستریونایتد در سال 2016 از دوران شکوفایی در یوونتوس لذت برد پر از فراز و نشیب بوده است. از رسیدن به اوج فوتبال گرفته تا درگیر شدن در مسائل شخصی و افتادن در این ورزش.

هافبک سابق منچستریونایتد و تیم ملی فرانسه در یک ویدئوی تاثیرگذار و قابل تامل که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود، آشفتگی عمیق درونی خود را فاش کرد. در این ویدئو علاوه بر نشان دادن آسیب هایی که افراد مشهور با آن مواجه هستند، مسائلی که ورزشکاران در انظار عمومی باید با آن دست و پنجه نرم کنند را برجسته می کند.

او در این ویدئو می‌گوید: «تمام کردم، مرده‌ام، پل پوگبا رفته است.

جامعه فوتبال و هواداران از آخرین اظهارات پوگبا به شدت متعجب و متاثر شده اند. این اظهارات نشان می دهد پوگبا قصد دارد از فوتبال خداحافظی کند. هواداران به کامنت های او در شبکه های اجتماعی واکنش زیادی نشان دادند، با او همدردی کردند و حمایت خود را از او نشان دادند. با وجود رسوایی های فعلی، بسیاری هستند که هنوز از دستاوردهای بزرگ پوگبا در فوتبال قدردانی می کنند و او را مورد احترام قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: سرنوشت نامشخص پل پوگبا پس از 4 سال محرومیت/بازنشستگی اجباری نزدیک است؟

سرویس اخبار فوتبال خارجی